Gå til innhold

Å få kjeft.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når man bor sammen med noen må man ta hensyn til disse. Hvis ikke får du flytte for deg selv og bo alene.

Anonymkode: 1e3ef...9d0

Hehe....for det tror du han vil? Min oppførsel er da ikke så gale, er stille og rolig jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Blir du dårlig når folk/mannen kjefter på deg? Det er jo helt teit å kjefte, det er jo mitt liv og jeg som bestemmer over det. Synker noen hakk i energi jeg da.

Min kjære har et par ganger hatt all grunn til å bli sinna på meg, men han er en rolig type. Det smalt ikke ett ukvemsord da jeg ved et uhell rev ned en hylle i kjøkkenskapet hans og knuste 12 dessertskåler og 18 glass engang...

Når det gjelder mannen din så må jeg bare si ut fra det du forteller at den mannen må ha en engels tålmodighet. Jeg hadde gitt opp og flyttet forlengst om min partner hadde herjet sånn med sin fysiske og psykiske helse som du gjør. Som de andre sier - når man har valgt å bo sammen med noen så kan man faktisk ikke gjøre akkurat som man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Min kjære har et par ganger hatt all grunn til å bli sinna på meg, men han er en rolig type. Det smalt ikke ett ukvemsord da jeg ved et uhell rev ned en hylle i kjøkkenskapet hans og knuste 12 dessertskåler og 18 glass engang...

Når det gjelder mannen din så må jeg bare si ut fra det du forteller at den mannen må ha en engels tålmodighet. Jeg hadde gitt opp og flyttet forlengst om min partner hadde herjet sånn med sin fysiske og psykiske helse som du gjør. Som de andre sier - når man har valgt å bo sammen med noen så kan man faktisk ikke gjøre akkurat som man vil.

Herregud da. Jeg styrer ikke på her og er gal, jeg er en rolig person. Dere får meg til å høres gal ut, noe jeg ikke er. Hvorfor skulle det plage min mann at jeg er som jeg er? Han tar vel ingen skade av det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er noe på netflix som heter "Nurses who kill".

Er vel 0,0001% av sykepleiere som gjør det.

Anonymkode: 1e3ef...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Herregud da. Jeg styrer ikke på her og er gal, jeg er en rolig person. Dere får meg til å høres gal ut, noe jeg ikke er. Hvorfor skulle det plage min mann at jeg er som jeg er? Han tar vel ingen skade av det? 

Det er ikke normalt å velge å gå med smerter fordi man innbilder seg at de på sykehuset vil drepe en. Det er svært psykt spør du meg.

Skjønner du ikke at han synes det er frustrerende å se partneren sin forfalle mer og mer? Min kjære er for tiden plaget med smerter, men han gikk til lege og fikk medisiner og det er jeg svært glad for. Når han ikke har det bra så har ikke jeg det bra heller. Sånn føler nok mannen din for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det er ikke normalt å velge å gå med smerter fordi man innbilder seg at de på sykehuset vil drepe en. Det er svært psykt spør du meg.

Skjønner du ikke at han synes det er frustrerende å se partneren sin forfalle mer og mer? Min kjære er for tiden plaget med smerter, men han gikk til lege og fikk medisiner og det er jeg svært glad for. Når han ikke har det bra så har ikke jeg det bra heller. Sånn føler nok mannen din for deg også.

Da kjenner du ikke min mann, du vet ikke nok om oss til å uttale deg om det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men håper noen kan slette dette, men det gjør vel ingen? Ble virkelig deprimert over svarene deres :( 

Hvilke svar ønsket du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt helsepersonell vil mene at en er psykotisk/gal om en mener at sykehuspersonalet ønsker å drepe pasienter. Det er en vrangforestilling.

Anonymkode: e4704...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fionys skrev:

Hvilke svar ønsket du?

Vet ikke helt men vet jo at dere er imot meg, skal ikke skrive om sånt mer. Ble bare så deprimert, tenkte "Stakkars han som er sammen med meg, han fortjener bedre". Men spurte han nå om jeg ikke tok hensyn til han "Jo" sa han. Forstår ikke hva dere mener med at jeg ikke tar hensyn til han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt helsepersonell vil mene at en er psykotisk/gal om en mener at sykehuspersonalet ønsker å drepe pasienter. Det er en vrangforestilling.

Anonymkode: e4704...200

Det gjør meg bare trist,det kan være jeg er sånn pga tidligere liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke han har medfølelse for meg, virker ikke sånn...da hadde han vel ikke kjeftet? Vil at jeg skal være mer lik han, ut på tur i fjellet og sykle på turer overalt. Må finne seg ei sånn da. 

Kan det hende at du tolker rimelige krav og forventninger som kjefting? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Men håper noen kan slette dette, men det gjør vel ingen? Ble virkelig deprimert over svarene deres :( 

Blir du mindre deprimert om alle svarene du allerede har lest blir slettet? Du får mye sympati og støtte her, men med en gang du får uventet motbør skjer det samme. Ingen her liker deg eller forstår deg og du ønsker at innlegget slettes.

Jeg har skrevet til deg at jeg har vært borte fra forumet i flere år og ble svært trist da jeg logget på og så at ingenting var blitt bedre i ditt liv, ingen forandring. Vi skrev mye til hverandre. Jeg trodde vel jeg kunne gjøre en forskjell. Jeg ble sliten, selv om vi bare pratet sammen en dag eller to. Senere følger jeg med her og leser alt du skriver. Til tider føler jeg en kraftig irritasjon/håpløshet. Jeg kan bare logge av så er det fred, mannen din lever med dette 24/7. Jeg forstår han veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Janus30 skrev:

Kan det hende at du tolker rimelige krav og forventninger som kjefting? 

Jo det er mulig det. Bare når folk hever stemmen tolker det jeg som kjefting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, ColaZero skrev:

Blir du mindre deprimert om alle svarene du allerede har lest blir slettet? Du får mye sympati og støtte her, men med en gang du får uventet motbør skjer det samme. Ingen her liker deg eller forstår deg og du ønsker at innlegget slettes.

Jeg har skrevet til deg at jeg har vært borte fra forumet i flere år og ble svært trist da jeg logget på og så at ingenting var blitt bedre i ditt liv, ingen forandring. Vi skrev mye til hverandre. Jeg trodde vel jeg kunne gjøre en forskjell. Jeg ble sliten, selv om vi bare pratet sammen en dag eller to. Senere følger jeg med her og leser alt du skriver. Til tider føler jeg en kraftig irritasjon/håpløshet. Jeg kan bare logge av så er det fred, mannen din lever med dette 24/7. Jeg forstår han veldig godt.

Skal ikke slite deg ut jeg, så ikke skriv til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei vet ikke hvordan jeg skal være jeg. 

Du skal være deg selv, men kanskje bli litt flinkere til å ta imot konstruktiv kritikk. Og å virkelig prøve å få til en bitteliten endring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...