Gå til innhold

Å få kjeft.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Xtra skrev:

For en gordisk knute du har viklet deg inn i. Argumentasjonsrekken din går jo helt rundt.

Gordisk? Nei hva betyr det? Men føler meg litt forvirret for tiden, vet ikke hva som er hva lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Trine skrev:

Som hvem da? Hvorfor skulle noen være interessert i å ta livet av deg?

Eliten/illuminati. Jeg vet mye om alternative ting. Som f.eks at de bruker "astralreiser" til spionasje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Gordisk? Nei hva betyr det? Men føler meg litt forvirret for tiden, vet ikke hva som er hva lenger. 

Uttrykket «gordisk knute» brukes ofte om vanskelige og øyensynlig umulige problemer som kun kan løses med radikale eller resolutte midler (ifølge Wikipedia). Jeg tenker mest på at du tilsyenlatende har svar på alt og at det nettopp derfor er umulig for deg å komme ut av vrangforestillingene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men vi har alle en mørk side. 

Mulig det, men ikke sånn "Dark passenger" / skrekkfilm-mørk. 

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg vet ærlig talt ikke, fordi jeg vet for mye? Dere tror jo ikke på noe av det jeg skriver om, men de kjenner jo sannheten. 

Jeg tror at for sykehuset er du "en fot med nagler", relativt trivielt.  Du skaper merarbeid for dem hvis du dør under behandling av noe såpass enkelt, så det ser de helst at du lar være. 

Nå skal jeg ikke argumentere med deg mer, god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Uttrykket «gordisk knute» brukes ofte om vanskelige og øyensynlig umulige problemer som kun kan løses med radikale eller resolutte midler (ifølge Wikipedia). Jeg tenker mest på at du tilsyenlatende har svar på alt og at det nettopp derfor er umulig for deg å komme ut av vrangforestillingene dine.

Sykepleieren sa nå jeg hørte på hva han hadde å si i dag, men at jeg holdt på min egen sannhet. Skal prøve å jobbe med dette, jeg kunne reflektere over ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Mulig det, men ikke sånn "Dark passenger" / skrekkfilm-mørk. 

Jeg tror at for sykehuset er du "en fot med nagler", relativt trivielt.  Du skaper merarbeid for dem hvis du dør under behandling av noe såpass enkelt, så det ser de helst at du lar være. 

Nå skal jeg ikke argumentere med deg mer, god helg!

Dexter er ikke skrekkfilm da. Jo takk og god helg der og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å de hjelper/dekker hverandre. 

Du må tenke mer positivt. Du kan jo være heldig å få en lege som ikke er seriemorder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Du må tenke mer positivt. Du kan jo være heldig å få en lege som ikke er seriemorder:)

Ja, jeg lar jo frykten styre live mitt, vil høre på intuisjonen jeg...men hvor er den når jeg trenger den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja, jeg lar jo frykten styre live mitt, vil høre på intuisjonen jeg...men hvor er den når jeg trenger den. 

Problemet med å følge intuisjonen er at det gjerne fortsetter i samme tralten. Det gjelder ikke bare deg, men meg og mange andre. Noen ganger må man tvinge sin natur og gjøre ting selv om kroppen stritter i mot. For noen kan det være å ta en vanskelig samtale. For andre kan det være å dra på sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gargamel skrev:

Problemet med å følge intuisjonen er at det gjerne fortsetter i samme tralten. Det gjelder ikke bare deg, men meg og mange andre. Noen ganger må man tvinge sin natur og gjøre ting selv om kroppen stritter i mot. For noen kan det være å ta en vanskelig samtale. For andre kan det være å dra på sykehus.

Så vil jeg høre på hjertet mitt, og samvittighetens stemme. Det er jo den som forteller om noe er galt eller rett, mange driter i samvittigheten. Det er den som vet hva som er rett, den vil jeg høre på. Da tror jeg jeg er på rett vei, vil bare være på rett vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Så vil jeg høre på hjertet mitt, og samvittighetens stemme. Det er jo den som forteller om noe er galt eller rett, mange driter i samvittigheten. Det er den som vet hva som er rett, den vil jeg høre på. Da tror jeg jeg er på rett vei, vil bare være på rett vei. 

ja, intuisjonen/hjertet har som regel rett, men ikke alltid. Litt blanding av intuisjon og fornuft må til. Det er en grunn til at vi har begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

ja, intuisjonen/hjertet har som regel rett, men ikke alltid. Litt blanding av intuisjon og fornuft må til. Det er en grunn til at vi har begge deler.

Jeg tror ikke fornuften er noe vi skal høre på, jeg tenker utenfor boksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Eliten/illuminati. Jeg vet mye om alternative ting. Som f.eks at de bruker "astralreiser" til spionasje. 

Dette er psykdom.

Anonymkode: 1e3ef...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror ikke fornuften er noe vi skal høre på, jeg tenker utenfor boksen. 

Gjør du? Jeg synes det virker som du er i en trang boks og forestiller deg verden utenfor. De forestillingene er ganske skumle noen ganger. Jeg tror du ville vært mindre redd for sykehuset hvis du faktisk hadde dratt dit og møtt disse menneskene på ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Gjør du? Jeg synes det virker som du er i en trang boks og forestiller deg verden utenfor. De forestillingene er ganske skumle noen ganger. Jeg tror du ville vært mindre redd for sykehuset hvis du faktisk hadde dratt dit og møtt disse menneskene på ordentlig.

Skal reise dit på vurdering, får se hva kirurgen da sier. Men når jeg knakk foten var det et Helvete å være på sykehuset, og de var frekke med meg. Får vel det jeg forventer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gargamel skrev:

Gjør du? Jeg synes det virker som du er i en trang boks og forestiller deg verden utenfor. De forestillingene er ganske skumle noen ganger. Jeg tror du ville vært mindre redd for sykehuset hvis du faktisk hadde dratt dit og møtt disse menneskene på ordentlig.

Du har gode svar, Gargamel. Jeg klarer ikke helt å sette meg inn i tankeverdenen, for meg blir det ganske absurd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil anta 99,5% ++ mener det.

Anonymkode: 1e3ef...9d0

Det er mange med slike tanker som jeg har, har mange bøker om forskjellige saker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...