Gå til innhold

Eksen vil ha meg tilbake


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Kjære Mina! Jeg fatter ikke at du i det hele tatt vurderer å ta ham tilbake. Du har fått en tilbakemelding fra ham som du ønsket. Ikke gå i fella hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får også tenke på det Sissel Gran sier... Jeg skal ikke tro på det magefølelsen sier er feil. Jeg skal lytte til det jeg aldri lyttet til før: Magefølelsen. Altså: Magefølelsen sier jo at han ikke kan bry seg, og har aldri gjort 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, BamseLiten skrev:

Hva med å lese alt du har skrevet her inne og tenke litt på det? 

Ja jeg har lest litt på det, og jeg skal tenke over det dere skriver. 

Jeg føler på meg at hver gang han kommer tilbake så er det noe egoistiske behov i sikte til egen vinning - altså sex,, og ikke pga at han bryr seg om meg. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja jeg har lest litt på det, og jeg skal tenke over det dere skriver. 

Jeg føler på meg at hver gang han kommer tilbake så er det noe egoistiske behov i sikte til egen vinning - altså sex,, og ikke pga at han bryr seg om meg. 

Skulle nesten tro han har vært her inne og lest...

Anonymkode: 306b8...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle nesten tro han har vært her inne og lest...

Anonymkode: 306b8...851

Jeg tror ikke at han vet om dette forumet. Han vet kun om de andre. Vet at han pleide å surfe meg opp overalt, men tror ikke at han vet om dette forumet. 

Er dette et kjent forum eller vanskelig å google opp? Jeg kan ikke tro at han vet at jeg er her. Det kan ikke være mulig. Men okey..: man vet aldri...Men hva skal han dra nytte av her inne?  Se at jeg sliter? Han vet at jeg sliter. Og det har han visst hele tiden, men aldri brydd seg, bare gjort alt vondere istedet. Det er årsaken til at jeg tror at han ikke vil møte meg av andre grunner enn egoistiske grunner, få tilgang til en reserveløsning for sex. Altså at han ignorerte meg fordi han brydde seg så veldig... går jeg bare ikke med på. Noe han påstår. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kanuttius

Forumet er enkelt å finne. Forumet hører inn under klikk.no samme som kvinneguiden og man får like gjerne treff på dol som kg når man søker på Google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, BamseLiten skrev:

Forumet er enkelt å finne. Forumet hører inn under klikk.no samme som kvinneguiden og man får like gjerne treff på dol som kg når man søker på Google.

Så du mener at han kan ha funnet innleggene mine? Og at han derfor kontakter meg fordi han bryr seg... Han har jo vært klar over i lang tid at jeg hadde det forferdelig vondt da...Han har vært fullt klar over det men allikevel bare bidratt med å gjøre alt vondere enn nødvendig... . så at han kontakter meg fordi han bryr seg er vanskelig å forstå... 

Hadde han virkelig ønsket mitt beste så hadde han aldri holdt på slik som han har holdt på, etter min vurdering. Jeg har et problem: det er at jeg ofte ikke lytter til mine egne indre vurderinger, og trosser dem. Og da havner jeg i slike situasjoner. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg er så lei av er : Er en rekke punkter.. og mer til...  Så jepp det jeg forløbig har kommet frem til er at jeg ikke kan ha sex med han. Tror at han er kun ute etter sine egoistiske behov nå igjen. 

1. Han vil alltid skylde på meg, og plutselig så kan jeg risikere at han vil anklage meg for noe bare for å kvitte seg med meg. 

2. at han omgir seg med den eksen i hjembygda som er så meget spesiell.. hun var i mellom oss hele tiden i kontakten, og jeg klarte aldri å tro at han ikke hadde sex med henne underveis for å si det sånn. Jeg vet at han må ha hatt sex med henne etter at han kvittet seg med meg, for hun var jo en uke i leiligheten hans og en uke på ferie med han og mer til. 

3. Han kunne overdrive med å virke veldig full av følelser for meg, men alt indikerte noe annet. 

4. Han kan plutselig begynne å anklage meg for at jeg har følelser for han, selv om han har projisert de frem. 

Så helt uten tvil: jeg ser at hele situasjonen med han har vært en eneste forvirring!. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lillemus skrev:

Og det kommer til å skje igjen. 150% sikkert. Jeg skjønner ikke at du går på denne psykopatens løgner igjen og igjen. Han elsker kun en person. Seg selv.

Vet ikke helt jeg. Kanskje de passer for hverandre, to stk dramaqueens. 

Anonymkode: 5460e...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mina1 skrev:

Så du mener at han kan ha funnet innleggene mine? Og at han derfor kontakter meg fordi han bryr seg... Han har jo vært klar over i lang tid at jeg hadde det forferdelig vondt da...Han har vært fullt klar over det men allikevel bare bidratt med å gjøre alt vondere enn nødvendig... . så at han kontakter meg fordi han bryr seg er vanskelig å forstå... 

Hadde han virkelig ønsket mitt beste så hadde han aldri holdt på slik som han har holdt på, etter min vurdering. Jeg har et problem: det er at jeg ofte ikke lytter til mine egne indre vurderinger, og trosser dem. Og da havner jeg i slike situasjoner. 

Nei, ikke fordi han bryr seg. Fordi han vet du er naiv og på grensen til stokk dum når det gjelder dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, frosken skrev:

Nei, ikke fordi han bryr seg. Fordi han vet du er naiv og på grensen til stokk dum når det gjelder dette. 

Mulig han er ubevisst seg selv? .. Han sier at han selv er naiv.... 

Er enig i det @Lillemus sier: virker som om han tenker kun på seg selv, og sine behov. Og min magefølelse sier at han er en psykopat (ovenfor meg iallefall så oppfører han seg som det. )

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Caprioli skrev:

Enten:

1) Har du Münchausens

2) Er du masochist

3) Er du 14 år og ikke 40

Hvis dette ikke er trolling så er det han sier der ren sosiopatlogikk.

Jeg har ett eneste råd til deg: Spør ungene dine hva de synes mamma skal gjøre.

Ungene ønsker ikke at jeg skal ta han tilbake fordi de synes ikke om måten han har behandlet meg på. De var vitne til at han sendte politiet på døren og hørte hva som ble sagt og de synes at han har såret spesiellt de også på det sterkeste med å gjøre det han har gjort. De vil derfor ikke at jeg skal ta han tilbake. De følte at opplevelsen med å få politi på døren var ganske sårende og traumatisk for de selv og. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ungene ønsker ikke at jeg skal ta han tilbake fordi de synes ikke om måten han har behandlet meg på. De var vitne til at han sendte politiet på døren og hørte hva som ble sagt og de synes at han har såret både de og meg med å gjøre det han har gjort. De vil derfor ikke at jeg skal ta han tilbake  

Bra.

Da er det ikke mer å diskutere, du kan faktisk ikke gjøre dette mot ungene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Caprioli skrev:

Bra.

Da er det ikke mer å diskutere, du kan faktisk ikke gjøre dette mot ungene dine.

Begge barna har sagt at de slet med å være vitne til politi pga dette her. Det ble for vondt for deres følelsesliv også sier de. For de hadde vært vitne til hvor mye jeg traff han. Og fikk helt vondt av at han kunne plutselig ignorere og gjøre det så vondt uten en prat med meg en gang. Så ja : ungene synes at har såret de mer enn han har såret meg. Og ungene ja : jeg forstår at de ble redde av situasjonen. Jeg har spurt ungene hva de tenker om sin mor som får politiet på døren. De har sagt at de forstår meg fullt ut og de hørte at politiet sa rett ut at jeg var blitt utnyttet. Men det var sårt å høre på sier de  

Jepp det hele blir feil selv om jeg kunne ønske at unnskyldningene hans om at han slet på sin måte med følelser er sann. Jeg klarer ikke å tro de er sånn for ellers ville han ikke gjort alt dette vel. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Caprioli skrev:

Bra.

Da er det ikke mer å diskutere, du kan faktisk ikke gjøre dette mot ungene dine.

Ungene kan ikke bli utsatt for slike situasjoner igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Ungene kan ikke bli utsatt for slike situasjoner igjen. 

Nei, det kan de ikke. Det er ditt ansvar å beskytte dem mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mina1 skrev:

Begge barna har sagt at de slet med å være vitne til politi pga dette her. Det ble for vondt for deres følelsesliv også sier de. For de hadde vært vitne til hvor mye jeg traff han. Og fikk helt vondt av at han kunne plutselig ignorere og gjøre det så vondt uten en prat med meg en gang. Så ja : ungene synes at har såret de mer enn han har såret meg. Og ungene ja : jeg forstår at de ble redde av situasjonen. Jeg har spurt ungene hva de tenker om sin mor som får politiet på døren. De har sagt at de forstår meg fullt ut og de hørte at politiet sa rett ut at jeg var blitt utnyttet. 

Jepp det hele blir feil selv om jeg kunne ønske at unnskyldningene hans om at han slet på sin måte med følelser er sann. Jeg klarer ikke å tro de er sånn for ellers ville han ikke gjort alt dette vel. 

Jeg vet ingenting om deg, men så begynte jeg å lese litt i den tråden uten å vite så mye.  Her ser jeg at det har vært vold i relasjonen, det har gått utover barna dine og en mann har utnyttet deg igjen og igjen.

Godt hvis det hjelper deg å ta til vettet å skrive her, men hvordan i alle dager finner du på å gi ham et sekund av din tid til å tenke på han.  Hvis han har slått deg, voldtatt deg eller whatever så er det NOK. 

Hadde du regnet med at en mann tok deg tilbake hvis du hadde utnyttet han, slått han og sparket?

Anonymkode: 8f072...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Caprioli skrev:

Nei, det kan de ikke. Det er ditt ansvar å beskytte dem mot det.

Ja det er det. Men de havnet midt oppi røra fordi de åpnet døren da politiet kom. Og ble dermed ufrivillige vitner til å høre om situasjonen desverre. Og jeg må videre beskytte de fra å oppleve nye hendelser omkring det. En venninne av mine barn kontaktet meg og ba meg legge inn klage til politiet om at barna måtte lide seg gjennom å være at jeg har blitt utnyttet. Dette kunne de ta et annet sted mente hun. Og det er sant og modent sagt av henne. Jeg forstår at slike ting må ha vært ubehagelig for de rundt. Naboer ble også redde. Så dette har jo ikke være gjort meg stresset. Men mange andre også. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja det er det. Men de havnet midt oppi røra fordi de åpnet døren da politiet kom. Og ble dermed ufrivillige vitner til å høre om situasjonen desverre. Og jeg må videre beskytte de fra å oppleve nye hendelser omkring det. En venninne av mine barn kontaktet meg og ba meg legge inn klage til politiet om at barna måtte lide seg gjennom å være at jeg har blitt utnyttet. Dette kunne de ta et annet sted mente hun. Og det er sant og modent sagt av henne. Jeg forstår at slike ting må ha vært ubehagelig for de rundt. Naboer ble også redde. Så dette har jo ikke være gjort meg stresset. Men mange andre også. 

Det er historie.

Du må nå ta ansvar for at det ikke kan skje igjen. For barna dine sin skyld kan han ikke være en del av ditt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...