Gå til innhold

Eksen vil ha meg tilbake


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Den kommentaren var ment til meg.

Okey. Jeg forsto ikke kommentaren. Trodde nesten at vedkommende trodde at jeg hadde flere av den type mann. Men det har jeg ikke opplevd. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Mina1 skrev:

Hva mente du med den? Not the same? Er snakk om samme mannen som ignorerte meg for et og et halvt år tilbake osv 

Det var ikke til deg.

Jeg håper det går bra med deg og at du prøver å bli likegyldig til eksen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, cilie skrev:

Det var ikke til deg.

Jeg håper det går bra med deg og at du prøver å bli likegyldig til eksen din. 

Ja da forstår jeg. Jeg begynte å lure på om du trodde at jeg hadde flere slike typer forhold bak meg. Men jeg forstår at dette var om noe annet :). 

Ja jeg må bli likegyldig til han. Det virker som om han er en type som ikke ser sine egne feil i situasjonen. Og at han kun er ute etter sine egoistiske behov og mål i livet. Jeg vet at jeg ikke er feilfri i måten jeg håndterte situasjonen med han tidligere. Men han mener at alt er min feil. 

Jeg får håpe at jeg en dag klarer å føle at jeg kan gå ute uten å være redd for å støte på han også. Jeg føler at han har ydmyket meg så mye. Men alt skal bli bra så lenge jeg vet å følge fornuften :)

Takk for svar. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at jeg ikke kan tilgi noen. Jeg mener at livet er for kort til å ikke tilgi men her er det snakk om en adferd fra hans side som virker utnyttende. Og en adferd som ville vært snudd om for lenge siden om han hadde angret seg. Han virker ikke til å angre seg. Og han behandler meg som en skit og som om han er en egoistisk selvsentrert psykopat i behandlingen ovenfor meg og mine. Og det er ikke akseptert . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ellers så er jeg nysgjerrig hva betyr@ foran nick??????:unsure:

Anonymkode: 8f072...b91

Dersom noen setter @ foran et nick så får vedkommende beskjed i form av en rød prikk ved bjella på toppen om at noen har nevnt deg i et innlegg. Er usikker på hvordan det blir om jeg gjør det siden du undertegner som @AnonymBruker men vi prøver og ser - fikk du noen beskjed?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Dersom noen setter @ foran et nick så får vedkommende beskjed i form av en rød prikk ved bjella på toppen om at noen har nevnt deg i et innlegg. Er usikker på hvordan det blir om jeg gjør det siden du undertegner som @AnonymBruker men vi prøver og ser - fikk du noen beskjed?

Nei jeg fikk ikke beskjed:unsure:

2 timer siden, Mina1 skrev:

Det er ikke det at jeg ikke kan tilgi noen. Jeg mener at livet er for kort til å ikke tilgi men her er det snakk om en adferd fra hans side som virker utnyttende. Og en adferd som ville vært snudd om for lenge siden om han hadde angret seg. Han virker ikke til å angre seg. Og han behandler meg som en skit og som om han er en egoistisk selvsentrert psykopat i behandlingen ovenfor meg og mine. Og det er ikke akseptert . 

Ikke tenk på om du tilgir han eller ikke.  Det beste er at du prøver å la være å tenke på han. 

Anonymkode: 8f072...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg fikk ikke beskjed:unsure:

Ikke tenk på om du tilgir han eller ikke.  Det beste er at du prøver å la være å tenke på han. 

Anonymkode: 8f072...b91

Jeg vet at jeg aldri kan tilgi hans oppførsel med tanke på at han skriver til meg sårende ting og dominerte for mye. Jeg tror ikke at han ser seg selv. Virker ikke til at han forstår hvordan det er og har vært å være meg i denne situasjonen . Jeg har følt meg kraftig ydmyket. Hadde han bedt om tilgivelse på riktig måte så hadde jeg sett på saken men det gjør han ikke. 

Jeg må leve videre. Han har gått videre  uten å bry seg. Han har hatt flere damer etter meg. Og jeg tror ikke på han angående hans eldsamboer i hjembygden i Sverige. Jeg tror at de to har et åpent forhold. De har ihvertfall hatt sex etter at han ignorerte meg sist. De dro jo til Afrika på ferie sammen da alene de to. Er sikker på at han har holdt meg for mange løgner angående deres kontakt. Han lå nok med henne og flere til mens han var sammen med meg også. Så nå er det nok. Jeg må leve videre og håpe på at jeg glemmer dette. Føler meg mishandlet. Men alt blir bedre. 

Takk for svar. :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg vet at jeg aldri kan tilgi hans oppførsel med tanke på at han skriver til meg sårende ting og dominerte for mye. Jeg tror ikke at han ser seg selv. Virker ikke til at han forstår hvordan det er og har vært å være meg i denne situasjonen . Jeg har følt meg kraftig ydmyket. Hadde han bedt om tilgivelse på riktig måte så hadde jeg sett på saken men det gjør han ikke. 

Ingen grunn til å tillegge ham vanlige følelser og empati. Du virker svært oppsatt på å tilgi, det er det heller ingen grunn til.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Xtra skrev:

Ingen grunn til å tillegge ham vanlige følelser og empati. Du virker svært oppsatt på å tilgi, det er det ingen grunn til.

Jeg vet. Jeg mistenker at det som er årsaken til hans adferd er åpent forhold med hun fra hjemstedet som han traff som bestebestevenn hele tiden. Han så en gang han ville degradere meg til sex og vennskap i stedet for forhold at det hele skyldes hun andre dama. Og hadde det ikke vært for henne så ville alt vært annerledes. Jeg sa: hva nå sier jo du akkurat det magefølelsen min så at du ikke var ferdig med henne? . Han sier da glem det... Men jeg elsker henne og hun er den siste jeg vil miste i livet mitt også tok han til tårene. Jeg så ok.... Han sa at han vil kun ha løsere forbindelser her i byen fordi han vil ikke bli samboer igjen. Jeg sa at jeg måtte ikke bli samboer men han sa uansett kan vi ikke ha fast forhold lenger.. fordi forelskelsen til deg ble helt borte. Men vi fortsatte etter det som før. Men han ignorerte meg og ville ikke vite av meg iblant. Og så sure vonde ord. Uansett årsak : situasjonen er feil og var feil hele tiden. Det hele ble for dumt å være i uansett .Han sa for mye som var helt sykt til at det noensinne har vært et bra forhold for meg :). 

Men jeg må bare tenke : nei jeg kan ikke tilgi pga at han behandler meg kynisk men jeg må bare forsøke å tenke positivt. Finne alt positiv jeg kan og leve videre  

Takker for svar . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg vet. Jeg mistenker at det som er årsaken til hans adferd er åpent forhold med hun fra hjemstedet som han traff som bestebestevenn hele tiden. Han så en gang han ville degradere meg til sex og vennskap i stedet for forhold at det hele skyldes hun andre dama. Og hadde det ikke vært for henne så ville alt vært annerledes. Jeg sa: hva nå sier jo du akkurat det magefølelsen min så at du ikke var ferdig med henne? . Han sier da glem det... Men jeg elsker henne og hun er den siste jeg vil miste i livet mitt også tok han til tårene. Jeg så ok.... Han sa at han vil kun ha løsere forbindelser her i byen fordi han vil ikke bli samboer igjen. Jeg sa at jeg måtte ikke bli samboer men han sa uansett kan vi ikke ha fast forhold lenger.. fordi forelskelsen til deg ble helt borte. Men vi fortsatte etter det som før. Men han ignorerte meg og ville ikke vite av meg iblant. Og så sure vonde ord. Uansett årsak : situasjonen er feil og var feil hele tiden. Det hele ble for dumt å være i uansett .Han sa for mye som var helt sykt til at det noensinne har vært et bra forhold for meg :). 

Men jeg må bare tenke : nei jeg kan ikke tilgi pga at han behandler meg kynisk men jeg må bare forsøke å tenke positivt. Finne alt positiv jeg kan og leve videre  

Takker for svar . 

Det bekymrer meg hvor opptatt du er av hans andre damer.  Det viser at du har altfor sterke følelser for ham.  Alle damegreiene hans spiller ingen rolle.  Du er kvitt ham.

Anonymkode: 8f072...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det bekymrer meg hvor opptatt du er av hans andre damer.  Det viser at du har altfor sterke følelser for ham.  Alle damegreiene hans spiller ingen rolle.  Du er kvitt ham.

Anonymkode: 8f072...b91

Det er sant. Det er årsaken til at jeg ikke går inn å søker han opp på noen som helst måte lenger. Har ikke gjort det på 2 uker og en dag nå, og det er faktisk første gang jeg har klart å ikke gjøre det. Jeg ble syk av å se på alt det der. 

Det viktige nå er at jeg avhekter meg fra situasjonen. Jeg ble for knyttet til han. Jeg hadde for sterke følelser for han - noe han hadde ingenting av for meg. Og det var så stor forskjell som natt og dag på hans følelser for meg og mine for han. 

Jeg skal fortsette med å aldri søke han opp igjen. Han skal stenges ut av mitt liv. Det er viktig!. 

Jeg er kvitt han. Og jeg skal være glad for at jeg slapp å bruke mer tid med en som ikke brydde seg om meg. Jeg må ta vare på meg selv og livet mitt. Og jeg må passe på at jeg aldri havner i en så skjev forbindelse igjen, altså der jeg har mye følelser, og han har ingenting. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det bekymrer meg hvor opptatt du er av hans andre damer.  Det viser at du har altfor sterke følelser for ham.  Alle damegreiene hans spiller ingen rolle.  Du er kvitt ham.

Anonymkode: 8f072...b91

Følelser kan ikke styres helt heller, men jeg vet at han er ikke verdt å ha følelser for. Jeg har jo ikke direkte kjærlige følelser for han lenger da. Det har jeg ikke hatt på lang tid.  Men det som jeg sitter igjen med er den ydmykende og sårende følelsen av hvordan jeg er blitt behandlet. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Mina1 skrev:

Følelser kan ikke styres helt heller, men jeg vet at han er ikke verdt å ha følelser for. Jeg har jo ikke direkte kjærlige følelser for han lenger da. Det har jeg ikke hatt på lang tid.  Men det som jeg sitter igjen med er den ydmykende og sårende følelsen av hvordan jeg er blitt behandlet. 

Nå har du fått din oppreisning i og med at du avviste hans siste fremstøt.

 

Tid for å gå videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Xtra skrev:

Nå har du fått din oppreisning i og med at du avviste hans siste fremstøt.

 

Tid for å gå videre!

Ingen oppresning. : han skrev på en mail til meg at han håper at jeg finner en som vil like meg fordi han er redd for at ingen kan like meg. Og så skrev han at han var uansett aldri forelsket i meg, og at han håper på at noen kan bli det for meg også. Og at han itillegg vil gå til politi om han hører fra meg igjen. Så han skriver jo på en nedlatende måte. 

Men jeg må få bukt med psykiske helsen min etter dette. Det er det viktigste. Det er den som er vondest. Ikke tapet av han, men de følelsen han ga meg iform av sin måte å behandle meg på. Men det er også min egen feil, og jeg må jo ha vært svak som lot meg behandle så dårlig som jeg har blitt. Men jeg skal forsøke å jobbe meg ut av de vanskelige følelsene. Jeg synes de er vanskelige. Jeg er veldig negativ troende til meg selv. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mina1 skrev:

Ingen oppresning. : han skrev på en mail til meg at han håper at jeg finner en som vil like meg fordi han er redd for at ingen kan like meg. Og så skrev han at han var uansett aldri forelsket i meg, og at han håper på at noen kan bli det for meg også. Og at han itillegg vil gå til politi om han hører fra meg igjen. Så han skriver jo på en nedlatende måte. 

Men jeg må få bukt med psykiske helsen min etter dette. Det er det viktigste. Det er den som er vondest. Ikke tapet av han, men de følelsen han ga meg iform av sin måte å behandle meg på. Men det er også min egen feil, og jeg må jo ha vært svak som lot meg behandle så dårlig som jeg har blitt. Men jeg skal forsøke å jobbe meg ut av de vanskelige følelsene. Jeg synes de er vanskelige. Jeg er veldig negativ troende til meg selv. 

For din skyld håper jeg virkelig du klarte å la være å svare. I så fall kan du gå videre med hevet hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xtra skrev:

For din skyld håper jeg virkelig du klarte å la være å svare. I så fall kan du gå videre med hevet hode.

Jeg har det veldig vondt fortsatt med dette som har skjedd, men jeg håper at jeg kommer over det. Hvorfor har jeg det vondt med det? Tapet av en elskverdig person? Nei. Jeg har det vondt fordi dette har gitt meg en sterk ripe i selvtilliten og troen på at noen kan behandle meg bra, og like den jeg virkelig er. Jeg tenker jo at jeg må være stygg på en eller annen måte siden jeg blir så lite satt pris på... Men det er mulig at dette har med hans hode å gjøre og ikke meg også... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at han har funnet deg på dol, så har han fått med seg at du har klart å slutte å følge med på han, så har han blitt sesperat fordi du har gjort tiltak for å få han ut av hodet ditt, og nå prøver han å å få deg til å rette oppmerksomheten din mot han igjen. Det er bare en riktig ting å gjøre og det er å ignorere han totalt. Gi en lang faen i hva han skriver til deg. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke skrevet et ord om han et eneste sted. Jeg tror nemlig det er det han vil. Det overrasker meg ikke om han koser seg med å lese om hvor mye du elsket han og hvor vanskelig du har det pga han. Å ignorere han totalt, tror jeg er den beste måten å plage denne fyren på. Kanskje vil han bli mer aggressiv og prøve enda hardere å "vinne" deg tilbake. Da kan du bare tenke at ved å ikke respondere ødelegger du hele hans følelse av å ha makt over deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Trine skrev:

Jeg er ganske sikker på at han har funnet deg på dol, så har han fått med seg at du har klart å slutte å følge med på han, så har han blitt sesperat fordi du har gjort tiltak for å få han ut av hodet ditt, og nå prøver han å å få deg til å rette oppmerksomheten din mot han igjen. Det er bare en riktig ting å gjøre og det er å ignorere han totalt. Gi en lang faen i hva han skriver til deg. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke skrevet et ord om han et eneste sted. Jeg tror nemlig det er det han vil. Det overrasker meg ikke om han koser seg med å lese om hvor mye du elsket han og hvor vanskelig du har det pga han. Å ignorere han totalt, tror jeg er den beste måten å plage denne fyren på. Kanskje vil han bli mer aggressiv og prøve enda hardere å "vinne" deg tilbake. Da kan du bare tenke at ved å ikke respondere ødelegger du hele hans følelse av å ha makt over deg.

Problemet mitt er ikke tapet av han som kjæreste. Problemet mitt er bare den nedtrykkende og de vonde følelsene jeg sitter igjen med etter dette her. . Det er det som har vært problemet hele tiden. Måten jeg føler meg ydmyket på, behandlet på, føler meg faktisk misshandlet av han... Jeg har null tro på meg selv.... Tror ingen kan like meg... Tenker at alle vil bare behandle meg som han... osv.... Jeg er så negativ... og det gir ekstra med angst... Har kronisk angst .. og tvangstanker, og jeg tror det kommer av at jeg er stresset. Og at alt dette fikk meg til å føle meg usikker og utrygg. Og at det ikke kommer av direkte følelser for han. For jeg er ikke glad i han pga behandlingen han har gitt meg. Jeg er bare skuffet på han. Og forstår ikke hvorfor han måtte behandle meg som så dårlig. Begynner å tro at alle er som han. Og at de er sånn fordi jeg ikke ser bra nok ut osv. .. Begynner lett å tenke i en negativ boble. 

Jeg vet veldig lite om hva han holder på med ellers, men jeg vil aldri søke han opp igjen, for jeg føler at jeg blir sint bare jeg ser et bilde av han, og det orker jeg ikke mer. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Trine skrev:

Jeg er ganske sikker på at han har funnet deg på dol, så har han fått med seg at du har klart å slutte å følge med på han, så har han blitt sesperat fordi du har gjort tiltak for å få han ut av hodet ditt, og nå prøver han å å få deg til å rette oppmerksomheten din mot han igjen. Det er bare en riktig ting å gjøre og det er å ignorere han totalt. Gi en lang faen i hva han skriver til deg. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke skrevet et ord om han et eneste sted. Jeg tror nemlig det er det han vil. Det overrasker meg ikke om han koser seg med å lese om hvor mye du elsket han og hvor vanskelig du har det pga han. Å ignorere han totalt, tror jeg er den beste måten å plage denne fyren på. Kanskje vil han bli mer aggressiv og prøve enda hardere å "vinne" deg tilbake. Da kan du bare tenke at ved å ikke respondere ødelegger du hele hans følelse av å ha makt over deg.

Forresten du har kanskje rett... jeg er ikke sikker... han skrev tidligere at han brydde seg ikke lenger om å sjekke ut i hva jeg holdt på med lenger... men .. : Her inne kan man ikke se hvem som leser innleggene. Han har heller ikke bruker her tror jeg. Men husker da vi var på et annet forum tidligere... så kunne jeg se hans profilnick under hvert innlegg jeg skrev inn... han var leser, og leste innleggene mine der.  Han sa ingenting men jeg så at han leste det. Mulig du har rett i det du sier at min skuffelse og mine problemer som følge av dette er et boost for han. Jeg husker at jeg skrev at han ignorerte meg etter sex og at jeg var så skuffet for det etter så lang kontakt på det andre forum: hvem sitt nick dukket under da som leser.. : Hans... Det sto hele tiden på å leste... Jeg skrev at selvtilliten min var helt psyket ned osv... og fyren satt å leste alt...

Han har tidligere surfet rundt for å sjekke om hva han fant om meg. Han skrev i en tråd at han stalket eksen sine tråder osv. Men samtidig så hadde han en annen tråd der han skriver at jeg er en grusom eks: en stalkende eks...  og ber andre kvinner om å ta en vin eller øl med han slik de kan gi han litt omsorg i situasjonen.. osv. Men så skriver han i en tråd om at han stalker meg...for å lese hva jeg skriver på nettet... og tilslutt fant han tråder langt bak i tid fra årevis før han kjente meg osv, og at alt var så interessant å lese.... 

Han har også forsøkt å presse meg til å skrive tråd på annet forum hvor jeg skulle be om unnskyld til hans bruker, og skrive at jeg har vært en forferdelig eks osv. Han ba meg skrive slik tråd for han ville at alle brukerne skulle få se at jeg ba han om unnskyld og at jeg hadde oppført meg dårlig i situasjonen med å sende mange mail som han ikke ville ha, med å syte når han ignorerte meg osv . Hvis jeg ikke gjorde som han sa skulle han lage livet mitt surt sa han. Vi ble venner etter det, og så ignorerte han meg på nytt. Men han var veldig ute etter at de andre damene på forumet skulle gå ut med han og gi han støtte. Han leker konge ... altså han forsøkte å legge all skyld over på meg for alt i situasjonen, og bli helt hos andre damer på denne måten tror jeg. 

En psykopat nyter en annens lidelse ,, og det kan jo virke som om han nyter min.... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...