Gå til innhold

Eksen vil ha meg tilbake


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ingenting om deg, men så begynte jeg å lese litt i den tråden uten å vite så mye.  Her ser jeg at det har vært vold i relasjonen, det har gått utover barna dine og en mann har utnyttet deg igjen og igjen.

Godt hvis det hjelper deg å ta til vettet å skrive her, men hvordan i alle dager finner du på å gi ham et sekund av din tid til å tenke på han.  Hvis han har slått deg, voldtatt deg eller whatever så er det NOK. 

Hadde du regnet med at en mann tok deg tilbake hvis du hadde utnyttet han, slått han og sparket?

Anonymkode: 8f072...b91

Det har vært frivillig bdsm med harde slag der jeg risikerte helsen min for slagene var så harde. Det var mest av det. Det har ikke ungene vært vitne til altså.  Jeg trodde at han druste meg hardt i skrittet av kjærlighet. Levde i min egen boble. Kom en gang et uforberedt kvelertak i bilen hans og et uforberedt slag i ansiktet men jeg kan skylde på meg selv : jeg var jo med på bdsm. Og derfor så er det min feil. 

Jeg lot han behandle meg som en dritt ellers. Levde meg helt inn i en underdanig slags "fifty shade -filmrolle ". Så jeg har jo meg selv å takke og. Som i boken hektet men det var det ikke bdsm involvert eller roller som dominant og underdanig. Men jeg trodde at hans kjærlighet til meg var hans dominans. Og at jeg skulle underkaste meg mest mulig for å glede han. Helt sykt. Vet. For å si det sånn hele situasjonen ble sykt forvirrende. Og han har sagt det selv : vår kontakt var mye hardere og verre enn fifty shade film nr1. Så jeg forstår ingenting av det hele. Forvirrende situasjon hele greien. Og at han er av og på... varm og kald er også uforståelig. Men alt dette er bare for sprøtt... Jeg ser det... Men forstår ikke mye av hans tanker og side. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Mina1 skrev:

Det har vært frivillig bdsm med harde slag der jeg risikerte helsen min for slagene var så harde. Det var mest av det. Det har ikke ungene vært vitne til altså.  Jeg trodde at han druste meg hardt i skrittet av kjærlighet. Levde i min egen boble. Kom en gang et uforberedt kvelertak i bilen hans og et uforberedt slag i ansiktet men jeg kan skylde på meg selv : jeg var jo med på bdsm. Og derfor så er det min feil. 

Jeg lot han behandle meg som en dritt ellers. Levde meg helt inn i en underdanig slags "fifty shade -filmrolle ". Så jeg har jo meg selv å takke og. Som i boken hektet men det var det ikke bdsm involvert eller roller som dominant og underdanig. Men jeg trodde at hans kjærlighet til meg var hans dominans. Og at jeg skulle underkaste meg mest mulig for å glede han. Helt sykt. Vet. For å si det sånn hele situasjonen ble sykt forvirrende. Og han har sagt det selv : vår kontakt var mye hardere og verre enn fifty shade film nr1. Så jeg forstår ingenting av det hele. Forvirrende situasjon hele greien. Og at han er av og på... varm og kald er også uforståelig. Men alt dette er bare for sprøtt... Jeg ser det... Men forstår ikke mye av hans tanker og side. 

 

Nå vet ikke jeg om han er far til barna dine og hvor gamle de er, men du forteller at de åpnet døra til politiet.  Naboene ble også redde.  Uansett hva du har vært med på så stopper du nå.  Hvor skal du prøve å forstå hans tanker og side når du ikke forstår dine egne tanker og side?

Vis fornuft og slutt med dette.  Ikke vurder et sekund å gi ham lillefingeren tilbake.  IKKE ha sex med han igjen.  Det høres helt sykt ut for meg å holde på med frivillig bdsm som går på helsa løs.

Anonymkode: 8f072...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Hvis han har funnet deg her inne Mina er det mere sannsynlig at han prøver seg fordi han muligens tror du er klar for en ny runde med dritt. Tenk på ungene. Jeg er nesten fristet til å si at barna dine må få profesjonell hjelp hvis du går inn i et nytt opplegg med en som dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg er glad for å se at du se hvor ufornuftig det ville vært å gå tilbake. 

Du kunne ignorert ham og tidsfristen, men siden dere først har hatt kontakt tror jeg det er lurt å sende et skriftlig NEI. Ikke la deg friste til å utbrodere. En eller to setninger bør holde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mina1 skrev:

Ja det er det. Men de havnet midt oppi røra fordi de åpnet døren da politiet kom. Og ble dermed ufrivillige vitner til å høre om situasjonen desverre. 

Så det var ungenes skyld siden de tilfeldigvis var hjemme akkurat da og åpnet døra? SKJERP DEG! Nå gjør du akkurat som eksen din - legger skylden på andre, skylden for at ungene dine ble utsatt for det er din og ikke deres på noen måte!

Hold deg for guds skyld unna denne psykopaten, ikke svar på telefoner, meldinger eller mailer - egentlig bør du ikke lese dem engang. Ja, han kan utmerket godt ha kommet over innleggene dine her inne og dersom alt du har skrevet er sant er det neppe vanskelig for ham å skjønne at det er deg. Du har ikke akkurat vært diskret i dine beskrivelser av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mina1 skrev:

Tror du virkelig at han gråt for å få sex????? 

Jeg vil bare si dette, i aller beste mening. Skal du få et godt liv mina er du nødt til å sette i sving den rasjonelle delen av deg. Du kan ikke la deg fyke med av følelser som en liten uansvarlig jentunge, for å si det rett ut. Da får du aldri det gode livet du ønsker deg, med en partner som virkelig ser deg og elsker deg. Og som du elsker tilbake. Gjensidig kjærlighet. Det er det du hele tiden har beskrevet her inne at du har lengtet slik etter. For å få det må du sette i sving den rasjonelle delen av hjernen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig lett å finne DOL.

Han kan ha søkt på Google på noen ord eller uttrykk som han vet du bruker, og vips - har han havnet her. Og han høres ut som typen til å gjøre hva som helst for å manipulere deg inn i hans fangarmer igjen.

Flott at du i løpet av kvelden og natta virker til å tenke litt rasjonelt.

Skriv EN eneste setning til ham, der ordet NEI inngår. Ikke utbrodér.

Og etter det lar du være å lese det han skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, Lillemus skrev:

Så det var ungenes skyld siden de tilfeldigvis var hjemme akkurat da og åpnet døra? SKJERP DEG! Nå gjør du akkurat som eksen din - legger skylden på andre, skylden for at ungene dine ble utsatt for det er din og ikke deres på noen måte!

 

Nå synes jeg du overfortolker. Jeg kan ikke se at @Mina1 legger skylden på ungene i det hele tatt, men jeg er enig i at de bør beskyttes fra denne fyren.

6 timer siden, frosken skrev:

Nei, ikke fordi han bryr seg. Fordi han vet du er naiv og på grensen til stokk dum når det gjelder dette. 

Jeg synes sånne innlegg er unødvendige lenge etter at @Mina1 for lengst har tatt til fornuft og ikke vil ta ham tilbake. Det kunne vært rimelig å være så direkte etter det første innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mina1 skrev:

Det har vært frivillig bdsm med harde slag der jeg risikerte helsen min for slagene var så harde. Det var mest av det. Det har ikke ungene vært vitne til altså.  Jeg trodde at han druste meg hardt i skrittet av kjærlighet. Levde i min egen boble. Kom en gang et uforberedt kvelertak i bilen hans og et uforberedt slag i ansiktet men jeg kan skylde på meg selv : jeg var jo med på bdsm. Og derfor så er det min feil. 

Jeg lot han behandle meg som en dritt ellers. Levde meg helt inn i en underdanig slags "fifty shade -filmrolle ". Så jeg har jo meg selv å takke og. Som i boken hektet men det var det ikke bdsm involvert eller roller som dominant og underdanig. Men jeg trodde at hans kjærlighet til meg var hans dominans. Og at jeg skulle underkaste meg mest mulig for å glede han. Helt sykt. Vet. For å si det sånn hele situasjonen ble sykt forvirrende. Og han har sagt det selv : vår kontakt var mye hardere og verre enn fifty shade film nr1. Så jeg forstår ingenting av det hele. Forvirrende situasjon hele greien. Og at han er av og på... varm og kald er også uforståelig. Men alt dette er bare for sprøtt... Jeg ser det... Men forstår ikke mye av hans tanker og side. 

 

Kjære deg. Gjør vondt å lese. Tror ikke mange kvinner som holder ut hans seksuelle behov og at han kanskje derfor kommer tilbake til deg ?. Personlig føler jeg nesten at det du har opplevd er på grensen til overgrep. Det er både nedverdigende og feil etter min mening. Og det at du har blitt så vant til dette at du klarer å overbevise deg selv om at det er greit eller at det er din feil er veldig trist. Jeg tror at en slik form for sex gjør noe med et menneske. Det virker som du mener du ikke fortjener bedre, men det gjør du. At man klarer å rettferdiggjøre vold med å si at det er en seksuell legning som vi bør akseptere ( vi må jo akseptere alt i dag) gjør meg bare opprørt. Kjære Mina. Jeg tror ikke du er dum men jeg tror du trenger å bli elsket. Tror også du savner sex men ikke på denne måten. 

Anonymkode: 1abf5...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg er glad for å se at du se hvor ufornuftig det ville vært å gå tilbake. 

Du kunne ignorert ham og tidsfristen, men siden dere først har hatt kontakt tror jeg det er lurt å sende et skriftlig NEI. Ikke la deg friste til å utbrodere. En eller to setninger bør holde. 

Jeg velger å ignorere han  videre. Gir han ingen svar. Fordi jeg tenker på hvordan jeg har blitt behandlet. Og den typen behandling har såret meg så lenge og i så stor grad at han fortjener ikke et ord av meg. Jeg tror han ikke. Tror han lyver og manipulerer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg. Gjør vondt å lese. Tror ikke mange kvinner som holder ut hans seksuelle behov og at han kanskje derfor kommer tilbake til deg ?. Personlig føler jeg nesten at det du har opplevd er på grensen til overgrep. Det er både nedverdigende og feil etter min mening. Og det at du har blitt så vant til dette at du klarer å overbevise deg selv om at det er greit eller at det er din feil er veldig trist. Jeg tror at en slik form for sex gjør noe med et menneske. Det virker som du mener du ikke fortjener bedre, men det gjør du. At man klarer å rettferdiggjøre vold med å si at det er en seksuell legning som vi bør akseptere ( vi må jo akseptere alt i dag) gjør meg bare opprørt. Kjære Mina. Jeg tror ikke du er dum men jeg tror du trenger å bli elsket. Tror også du savner sex men ikke på denne måten. 

Anonymkode: 1abf5...798

Ja jeg opplevde det han har drevet med som et slags overgrep. Derfor så gir jeg han ingen svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Nå synes jeg du overfortolker. Jeg kan ikke se at @Mina1 legger skylden på ungene i det hele tatt, men jeg er enig i at de bør beskyttes fra denne fyren.

Jeg synes sånne innlegg er unødvendige lenge etter at @Mina1 for lengst har tatt til fornuft og ikke vil ta ham tilbake. Det kunne vært rimelig å være så direkte etter det første innlegget.

Fikk en melding fra han nå. Der står det slik han pleide å gjøre: "ja nå går tidsfristen ut for å svare.. skal jeg telle til 10, og hvis du ikke svarer innen da så er vi fortsatt fiender...1-2-3-4-5-6-7-8-..... står det. Typisk han... Dette er typisk han. Han skal alltid styre det hele, og behandler meg som dritten. Alt skal gå etter hans note når det passer han.  Og han hører aldri på en eneste forklaring om at hans oppførsel ikke er grei. Alt er meg!. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mina1 skrev:

Fikk en melding fra han nå. Der står det slik han pleide å gjøre: "ja nå går tidsfristen ut for å svare.. skal jeg telle til 10, og hvis du ikke svarer innen da så er vi fortsatt fiender...1-2-3-4-5-6-7-8-..... står det. Typisk han... Dette er typisk han. Han skal alltid styre det hele, og behandler meg som dritten. Alt skal gå etter hans note når det passer han.  Og han hører aldri på en eneste forklaring om at hans oppførsel ikke er grei. Alt er meg!. 

 

Det er så usigelig barnslig. Slik oppfører ikke normale voksne folk seg. Ikke nedverdig deg til å svare på slikt. Da blir det bare frem og tilbake. Meningsløse ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
12 minutter siden, Mina1 skrev:

Fikk en melding fra han nå. Der står det slik han pleide å gjøre: "ja nå går tidsfristen ut for å svare.. skal jeg telle til 10, og hvis du ikke svarer innen da så er vi fortsatt fiender...1-2-3-4-5-6-7-8-..... står det. Typisk han... Dette er typisk han. Han skal all

 

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tilstede skrev:

Det er så usigelig barnslig. Slik oppfører ikke normale voksne folk seg. Ikke nedverdig deg til å svare på slikt. Da blir det bare frem og tilbake. Meningsløse ord.

Han har gjort det samme før. Dette er typisk han. .. Han skrev nå at nå er alt for sent. Han har uansett andre damer. Han vil ikke være venner, og det interesserer han ikke. Han har andre damer å ta av. Og han føler seg ikke forelsket i meg, og har ikke riktig følelser for meg, så det gjør ingenting, men han vil ikke etter denne melding motta en eneste sms eller melding eller noe som helst fra meg. Dersom jeg kontakter han igjen så går han til politiet med det. Til helvete med deg skrev han. Hør aldri fra deg. 

Ja, det er bare å være stille. For en type!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Gargamel skrev:

:lol:

Den tellingen har han drevet med før... typisk han .. men jeg måtte tåle å vente en uke fra å få svar på noe tidligere anngående han...da var han hos eksen sin i hjembygda (bestevenninnen) , og da hadde han ikke tid å svare på en uke... og jeg taklet det. Men han skal ha det akkurat slik han vil... ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mina1 skrev:

Den tellingen har han drevet med før... typisk han .. men jeg måtte tåle å vente en uke fra å få svar på noe tidligere anngående han...da var han hos eksen sin i hjembygda (bestevenninnen) , og da hadde han ikke tid å svare på en uke... og jeg taklet det. Men han skal ha det akkurat slik han vil... ;) 

Nå kan du kanskje endelig legge dette bak deg. Du vet, skal man snakke ut med noen, så forutsetter det at man faktisk er normal, oppegående, ærlig og at ordene har mening og betydning. Uten det er det ikke verdt en eneste ting. Ordene har null og niks mening og betydning. Det er det en må forstå og erkjenne for seg selv for å legge det bak seg og komme seg videre. Da kan du etter hvert bli sterk igjen i deg selv og kunne orientere deg mot normale menn som vil gi deg det du trenger og lengter etter. Ikke bruke opp viktige år av livet sitt på bare tull. År en ikke kan få tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, det er bare å være stille. For en type!. 

Bra!

Dette klarer du - ignorer ham fullstendig (jeg tar tilbake det jeg skrev tidligere i dag med å skrive én setning)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tilstede skrev:

Nå kan du kanskje endelig legge dette bak deg. Du vet, skal man snakke ut med noen, så forutsetter det at man faktisk er normal, oppegående, ærlig og at ordene har mening og betydning. Uten det er det ikke verdt en eneste ting. Ordene har null og niks mening og betydning. Det er det en må forstå og erkjenne for seg selv for å legge det bak seg og komme seg videre. Da kan du etter hvert bli sterk igjen i deg selv og kunne orientere deg mot normale menn som vil gi deg det du trenger og lengter etter. Ikke bruke opp viktige år av livet sitt på bare tull. År en ikke kan få tilbake.

Jeg ser at jeg har blitt behandlet som dritt av han. Og at jeg har faktisk også latt han behandle meg som dritt. Det ser ikke ut til at han forstår min side. Jeg har forsøkt å forklare han tidligere om hvordan jeg opplevde det hele, og min side av det, men det eneste han gjorde var å fortelle at alle feilene ligger på meg, og ikke han. Det eneste han har sagt seg delvis enig i er at han har til dels utnyttet meg. 

Det kan godt være at han ikke er en psykopat. Men ovenfor meg er han en psykopat. Jeg får jo inntrykk av at han er veldig grei med ekssamboeren sin, og grei mot andre mennesker. Og at dette er bare mot meg. Men allikevel: jeg legger han bak meg med å tenke at samme hva han er ovenfor resten av verden så behandler han meg slik som en psykopat gjør. Han har pint meg med den ignoreringen. Den var dårlig gjort. Han har pint meg med å slå andre damer på åpent forum i ansiktet på meg mens han visste jeg lå på sofaen og hikset meg i gråt over at han ikke svarte. Han har nedtrykkt min verdighet. Han har såret ungene mine. Så ja det er nok. Jeg vil ikke akseptere slik behandling igjen. Jeg er mer verdt enn som så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, påskelilje skrev:

Bra!

Dette klarer du - ignorer ham fullstendig (jeg tar tilbake det jeg skrev tidligere i dag med å skrive én setning)!

Ja, jeg har lært. Jeg vil aldri begi meg ut i en sexuell relasjon/ relasjon eller hva han nå ville med en som behandler meg som om jeg er ingenting verdt, og som måtte avslutte med ignorering sist. Han har bedrevet så mange løgner med å si at jeg er hans beste sex, og beste date, og det beste han har opplevd men samtidig så går han ut med andre damer mens jeg ligger å gråter.., reiser på ferie med eksen sin fra hjembygda.. treffer henne osv.. Nei nå er det nok: jeg gidder ikke slik uverdig behandling. Jeg må lytte til min fornuft, i motsetning av hva jeg har gjort tidligere. Han er ikke den som jeg ønsket å tro han var. Jeg laget en fake rolle til han. Han er ikke den sympatiske omsorgsfulle mannen som jeg forestillte i hodet mitt at han var. 

"Makan til drittbehandling skal man lete lenge etter"

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...