Gå til innhold

Eksen vil ha meg tilbake


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Mina1 skrev:

Han har gjort det samme før. Dette er typisk han. .. Han skrev nå at nå er alt for sent. Han har uansett andre damer. Han vil ikke være venner, og det interesserer han ikke. Han har andre damer å ta av. Og han føler seg ikke forelsket i meg, og har ikke riktig følelser for meg, så det gjør ingenting, men han vil ikke etter denne melding motta en eneste sms eller melding eller noe som helst fra meg. Dersom jeg kontakter han igjen så går han til politiet med det. Til helvete med deg skrev han. Hør aldri fra deg. 

Ja, det er bare å være stille. For en type!. 

Du verden - han gikk fort fra at han ville ha deg tilbake, at han elsker deg kjempehøyt og har tenkt på deg hele tiden til at han ønsker deg til helvete. Det du skriver her syder av hans elendige hersketeknikker - kjempebra at du ser det og ikke svarer på disse idiotiske henvedelsene hans! Bra jobba, Mina! :) *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Lillemus skrev:

Du verden - han gikk fort fra at han ville ha deg tilbake, at han elsker deg kjempehøyt og har tenkt på deg hele tiden til at han ønsker deg til helvete. Det du skriver her syder av hans elendige hersketeknikker - kjempebra at du ser det og ikke svarer på disse idiotiske henvedelsene hans! Bra jobba, Mina! :) *klem*

Han svinger fort. Jeg forstår ikke om han har en diagnose, eller hva. Men han opptrer psykopatisk ovenfor akkurat meg. Ekssamboeren har tydeligvis et helt annet bilde av han siden hun klarer å være bestevenn med han, og forsvarer han på alle områder som at han her en kjempegod, enestående og snill person. Men mulig han er snill mot henne fordi hun har en annen rolle tiltenkt enn hva jeg har i livet hans. . Men hun burde jo også tatt mer hensyn når hun sier at hun var lykkelig over at han hadde funnet meg tidligere, også poster hun ødeleggende ting mellom oss på facebook på siden hans. Så hun var ikke god hun heller. Og hun tok hans parti på alle fronter mot meg.  Egentlig ødela hun hele troverdigheten i forholdet, men samtidig så tror jeg at han ikke var troverdig i seg selv. Han har tydelig bevist at han lyver. 

Det er ikke rart at jeg har slitt med dette, for jeg har jo egentlig latt han nedtrykke meg til de grader. Langt lengre enn hva en normal person ville gjort. 

Jeg håper at jeg aldri ser han. Jeg synes at han har trådd over alle grenser. Han viser bare hvor lite han verdsatte meg. 

Jeg har lært av dette :) . Og jeg får regne med at ingen skade er skjedd selv disse harde slagene han ga meg den gangen... Jeg var hele tiden redd skader av harde slagene i skrittet. Og jeg får bare tenke at dette her funker ikke... Han har bevist hvem han er med å behandle meg på denne måten. 

Takk for svar. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, BamseLiten skrev:

Bra Mina1. Stå på. Du er i en viktig fase i livet som du ikke vil gå glipp av. 

Ja, og når det gjelder harde slagene i underlivet.. så regner jeg med at det må ha gått bra selv om det ble 1000 vis av slike harde slag.. . Jeg går jo rundt å tenker på alt det der... men det er så lenge siden de harde slagene ble påført at jeg regner med at jeg hadde merket noe om jeg hadde fått en skade. Men de var ufattelig vonde og harde,.. forstår ikke hvordan jeg kunne tillate det i det hele tatt, men jeg var i en slags forelsket rus om hvem jeg ville tro at han var, og levde tydelig i min egen absurde verden når jeg kunne tro at slike slag var gjort av kjærlighet for meg, pluss hans manndom. 

Jeg vil heller være alene for alltid enn å oppleve nedverdigende behandling igjen. :) . Og jeg må lytte til mine egne vurderinger: de sa jo hele tiden stopp, og herretter så har jeg lært meg å lytte til dem på bedre måte som dere ser. Istedet for å fly rundt i min egen rus og verden som jeg har drevet på. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, jeg har lært. Jeg vil aldri begi meg ut i en sexuell relasjon/ relasjon eller hva han nå ville med en som behandler meg som om jeg er ingenting verdt, og som måtte avslutte med ignorering sist. Han har bedrevet så mange løgner med å si at jeg er hans beste sex, og beste date, og det beste han har opplevd men samtidig så går han ut med andre damer mens jeg ligger å gråter.., reiser på ferie med eksen sin fra hjembygda.. treffer henne osv.. Nei nå er det nok: jeg gidder ikke slik uverdig behandling. Jeg må lytte til min fornuft, i motsetning av hva jeg har gjort tidligere. Han er ikke den som jeg ønsket å tro han var. Jeg laget en fake rolle til han. Han er ikke den sympatiske omsorgsfulle mannen som jeg forestillte i hodet mitt at han var. 

"Makan til drittbehandling skal man lete lenge etter"

Du har behov for å høre dette med å være den beste slik vi alle har.  Du må prøve å forstå at i dette tilfellet er det manipulering for å utnytte deg.  Det du beskriver om frister og fiender er så utrolig barnslig at det går ikke an.  Man blir ikke venner eller fiender på noen minutter.

Ignorer han, få han ut av livet ditt.  Søk hjelp og få samtaler med noen.  Ta vare på deg selv, du er verdt det;)

Ellers så er jeg nysgjerrig hva betyr@ foran nick??????:unsure:

Anonymkode: 8f072...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har behov for å høre dette med å være den beste slik vi alle har.  Du må prøve å forstå at i dette tilfellet er det manipulering for å utnytte deg.  Det du beskriver om frister og fiender er så utrolig barnslig at det går ikke an.  Man blir ikke venner eller fiender på noen minutter.

Ignorer han, få han ut av livet ditt.  Søk hjelp og få samtaler med noen.  Ta vare på deg selv, du er verdt det;)

Ellers så er jeg nysgjerrig hva betyr@ foran nick??????:unsure:

Anonymkode: 8f072...b91

@ foran nick... ? var noen andre som nevnte det lengre oppe... men jeg vet ikke hva de mente med det. Tror det var fordi jeg nevnte hva en bruker kommenterte i tråden, og at da kunne jeg tagge brukeren eller noe. Jeg vet ikke :) . 

Jeg har konkludert med en sak: Han er en psykopat ovenfor meg, om han ikke er det mot andre. Mulig at han ikke er bevisst at hans egen adferd ikke er fin. Jeg tror at han kan behandle andre med mer verdighet og respekt, men ovenfor meg så har han funnet ut at jeg er noe dritt tydeligvis som han vil behandle derretter. Jeg tror at han synes at jeg ikke er fin nok... eller noe slikt.. Han sa tidligere at hvis en dame ikke var fin nok så kunne han skrive noe styggt for å få henne til å forstå at han ikke orket å ha med henne å gjøre. Jeg føler at jeg automatisk blir sint på han, men det tjener meg ingenting å forklare til han hvordan min side er igjen for da vil han bare løpe til politiet igjen. Jeg må bare ta vare på meg selv nå , og jeg er mer verdt enn den behandlingen. 

Jeg er tydeligvis bare en nødløsning, og knappt bra nok til det også. 

Takk for svar. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ellers så er jeg nysgjerrig hva betyr@ foran nick??????:unsure:

Hvis man setter @-tegnet foran, får den du nevner (altså "eieren" av nicknavnet bak tegnet) varsel, slik som når man blir sitert eller "likt". 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mina1 skrev:

@ foran nick... ? var noen andre som nevnte det lengre oppe... men jeg vet ikke hva de mente med det. Tror det var fordi jeg nevnte hva en bruker kommenterte i tråden, og at da kunne jeg tagge brukeren eller noe. Jeg vet ikke :) . 

Jeg har konkludert med en sak: Han er en psykopat ovenfor meg, om han ikke er det mot andre. Mulig at han ikke er bevisst at hans egen adferd ikke er fin. Jeg tror at han kan behandle andre med mer verdighet og respekt, men ovenfor meg så har han funnet ut at jeg er noe dritt tydeligvis som han vil behandle derretter. Jeg tror at han synes at jeg ikke er fin nok... eller noe slikt.. Han sa tidligere at hvis en dame ikke var fin nok så kunne han skrive noe styggt for å få henne til å forstå at han ikke orket å ha med henne å gjøre. Jeg føler at jeg automatisk blir sint på han, men det tjener meg ingenting å forklare til han hvordan min side er igjen for da vil han bare løpe til politiet igjen. Jeg må bare ta vare på meg selv nå , og jeg er mer verdt enn den behandlingen. 

Jeg er tydeligvis bare en nødløsning, og knappt bra nok til det også. 

Takk for svar. 

Ikke tenk på hvordan han behandler andre.  Det er kun destruktivt for deg.  Tenk på at du vil ikke bli behandlet slik han behandler deg og så får det være nok.  Hva han har sagt eller gjort før legger du strek over og så skal ikke han ha noen del i din fremtid.

Anonymkode: 8f072...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke tenk på hvordan han behandler andre.  Det er kun destruktivt for deg.  Tenk på at du vil ikke bli behandlet slik han behandler deg og så får det være nok.  Hva han har sagt eller gjort før legger du strek over og så skal ikke han ha noen del i din fremtid.

Anonymkode: 8f072...b91

Det er sant. Jeg unner jo ingen å bli behandlet slik jeg ble, men uansett så synes jeg at det er dypt skuffende at han skal behandle meg som en skit. Og alle andre bra. Men uansett : jeg skal kun tenke på hvordan han er mot meg og at den drittbehandling er ikke grei. Ovenfor meg er han en psykopat. Men tror fyren tilpasser seg etter hvilke oppførsel som passer han, i henhold til sine egne egoistiske ønsker og målsetninger.

Men uansett : Makan til drittbehandling skal man lete lenge etter å finne igjen. 

Håper at han flytter tilbake til hjembygda så slipper han å se meg også igjen siden han har så imot meg. Jeg har i det minste lært av dette og hvordan man ikke skal la seg behandle,og om hvorfor jeg ramlet. :). Det er ikke så viktig å ha en kjæreste / sexpartner at man skal finne seg i hva som helst. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Det er sant. Jeg unner jo ingen å bli behandlet slik jeg ble, men uansett så synes jeg at det er dypt skuffende at han skal behandle meg som en skit. Og alle andre bra. Men uansett : jeg skal kun tenke på hvordan han er mot meg og at den drittbehandling er ikke grei. Ovenfor meg er han en psykopat. Men tror fyren tilpasser seg etter hvilke oppførsel som passer han, i henhold til sine egne egoistiske ønsker og målsetninger.

Men uansett : Makan til drittbehandling skal man lete lenge etter å finne igjen. 

Håper at han flytter tilbake til hjembygda så slipper han å se meg også igjen siden han har så imot meg. Jeg har i det minste lært av dette og hvordan man ikke skal la seg behandle,og om hvorfor jeg ramlet. :). Det er ikke så viktig å ha en kjæreste / sexpartner at man skal finne seg i hva som helst. 

Nå er det ikke sikkert at han behandler alle så bra som du tror, men det skal du overhodet ikke tenke på.  Du setter en strek over han og fortsetter dit liv.  Kjærester eller sexpartnere kan dukke opp når som helst, og når du minst forventer det:).  Ikke tenk på det.  Tenk på dine barn, din jobb, dine venner, dine hobbyer osv.  Se på de vakre høstfargene,  nyt en kaffe latte,  les en god bok eller hva som gir deg glede i en hverdag.  Ikke la han oppta tankene dine for hvis han gjør det så fortsetter han å styre livet ditt. 

Vekk med han fra livet ditt og gå ut og nyt det:D

Anonymkode: 8f072...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg synes sånne innlegg er unødvendige lenge etter at @Mina1 for lengst har tatt til fornuft og ikke vil ta ham tilbake. Det kunne vært rimelig å være så direkte etter det første innlegget.

Det har du sikkert rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mina1 skrev:

Han svinger fort. Jeg forstår ikke om han har en diagnose, eller hva. Men han opptrer psykopatisk ovenfor akkurat meg. Ekssamboeren har tydeligvis et helt annet bilde av han siden hun klarer å være bestevenn med han, og forsvarer han på alle områder som at han her en kjempegod, enestående og snill person. Men mulig han er snill mot henne fordi hun har en annen rolle tiltenkt enn hva jeg har i livet hans. . Men hun burde jo også tatt mer hensyn når hun sier at hun var lykkelig over at han hadde funnet meg tidligere, også poster hun ødeleggende ting mellom oss på facebook på siden hans. Så hun var ikke god hun heller. Og hun tok hans parti på alle fronter mot meg.  Egentlig ødela hun hele troverdigheten i forholdet, men samtidig så tror jeg at han ikke var troverdig i seg selv. Han har tydelig bevist at han lyver. 

Det er ikke rart at jeg har slitt med dette, for jeg har jo egentlig latt han nedtrykke meg til de grader. Langt lengre enn hva en normal person ville gjort. 

Jeg håper at jeg aldri ser han. Jeg synes at han har trådd over alle grenser. Han viser bare hvor lite han verdsatte meg. 

Jeg har lært av dette :) . Og jeg får regne med at ingen skade er skjedd selv disse harde slagene han ga meg den gangen... Jeg var hele tiden redd skader av harde slagene i skrittet. Og jeg får bare tenke at dette her funker ikke... Han har bevist hvem han er med å behandle meg på denne måten. 

Takk for svar. 

Du må slutte å «forstå» dette. Fyren er en mannehore og en fæl person.

Du, på en annen side, er desperat etter kjærlighet fra denne fyren. Dette utnytter han, og blir forbanna når du sier nei. At du fortsatt har sterke følelser for han har jeg mistenkt lenge, og det ble igrunn bevist i går. Det bekymrer en del. 

Jeg har mine grunner til å mislike denne problemstillingen, generelt.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Det er sant. Jeg unner jo ingen å bli behandlet slik jeg ble, men uansett så synes jeg at det er dypt skuffende at han skal behandle meg som en skit. Og alle andre bra. Men uansett : jeg skal kun tenke på hvordan han er mot meg og at den drittbehandling er ikke grei. Ovenfor meg er han en psykopat. Men tror fyren tilpasser seg etter hvilke oppførsel som passer han, i henhold til sine egne egoistiske ønsker og målsetninger.

Men uansett : Makan til drittbehandling skal man lete lenge etter å finne igjen. 

Håper at han flytter tilbake til hjembygda så slipper han å se meg også igjen siden han har så imot meg. Jeg har i det minste lært av dette og hvordan man ikke skal la seg behandle,og om hvorfor jeg ramlet. :). Det er ikke så viktig å ha en kjæreste / sexpartner at man skal finne seg i hva som helst. 

Jeg tror du vil ha mye mer utbytte av å fokusere på i all verden det er i _deg_ selv som gjør at du ønsker å være sammen med en mann som han. Hva er det som tilfredsstilles? Hvorfor er det viktig å få ham tilbake? Hva gjør at du er så opphengt i ham, og hva gjør at du helt mister taket i deg selv og dine egne verdier når tilbud fra ham kommer?

Han kan få holde orden på seg selv i fremtiden, jeg tror du bør fokusere på å få tak i hva som er _dine_ egne greier i denne destruktive relasjonen. Jeg vet ikke hva du hadde gjort om du i går ikke hadde diskutert dette her inne, men du kan jo ikke regne med at du alltid vil ha et nettforum som beskyttelse for destruktive relasjoner. Jeg tror forøvrig at du også bør legge alle date-planene dine på hylla inntil du har fått sortert dette bedre.

Jeg er enig i Gargamel som påpekte i forhold til meg og noen andre at vi kunne ha dempet kritikken vår i går. Siden den krasse kritikken nå allikevel ble fremmet, så tror jeg det kan forstås i alle fall fra min side som uttrykk for at jeg ble ordentlig overrasket over at du fremsto som såpass naiv og ureflektert i de første innleggene dine. Jeg trodde en god stund at du trollet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
9 minutter siden, frosken skrev:

 Siden den krasse kritikken nå allikevel ble fremmet, så tror jeg det kan forstås i alle fall fra min side som uttrykk for at jeg ble ordentlig overrasket over at du fremsto som såpass naiv og ureflektert i de første innleggene dine. Jeg trodde en god stund at du trollet.

Der er vi helt på linje. Jeg var ganske sjokkert og vantro etter de første innleggene.

Det er nok fort gjort i så lange tråder at folk leser starten, og sparker opp åpne dører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Der er vi helt på linje. Jeg var ganske sjokkert og vantro etter de første innleggene.

Det er nok fort gjort i så lange tråder at folk leser starten, og sparker opp åpne dører.

Jeg for min del tror korte og overtydelige tilbakemeldinger var akkurat det Mina trengte i går. De må sees i sammenheng med situasjonen.

@Mina1 Jeg er imponert over at du tok imot en masse temmelig kvasse karakteristikker av deg på en veldig pen måte. Håper og tror du ser at de ble gitt fordi det hele var så hårreisende, samt gitt i mening å få deg til å unngå å gjøre noe veldig dumt. Fortsett forøvrig med å ha barna i tankene neste gang du blir fristet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Du må slutte å «forstå» dette. Fyren er en mannehore og en fæl person.

Du, på en annen side, er desperat etter kjærlighet fra denne fyren. Dette utnytter han, og blir forbanna når du sier nei. At du fortsatt har sterke følelser for han har jeg mistenkt lenge, og det ble igrunn bevist i går. Det bekymrer en del. 

Jeg har mine grunner til å mislike denne problemstillingen, generelt.

Kremt, kremt! Not the same😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, issomethingwrong skrev:

Du må slutte å «forstå» dette. Fyren er en mannehore og en fæl person.

Du, på en annen side, er desperat etter kjærlighet fra denne fyren. Dette utnytter han, og blir forbanna når du sier nei. At du fortsatt har sterke følelser for han har jeg mistenkt lenge, og det ble igrunn bevist i går. Det bekymrer en del. 

Jeg har mine grunner til å mislike denne problemstillingen, generelt.

Du har riktig i at jeg må slutte å forsøke å forstå. For meg er han er grusom person som har gjort meg nok vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, cilie skrev:

Kremt, kremt! Not the same😅

Hva mente du med den? Not the same? Er snakk om samme mannen som ignorerte meg for et og et halvt år tilbake osv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Hva mente du med den? Not the same? Er snakk om samme mannen som ignorerte meg for et og et halvt år tilbake osv 

Den kommentaren var ment til meg. Med en referanse til noe annet.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...