AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 Skrevet 17. november 2017 Folks interesser går mye i bølgedaler som jeg husker når jeg tenker noen tiår tilbake. Bare i et enkelt menneskes liv har fag og arbeid blitt kastet omkring mange ganger i livet. Jeg tror vi nå er inne i stveldig spesielt tiår. Anonymkode: 7507e...779 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 Skrevet 17. november 2017 Jeg forstår ikke problemet. Det er da mange ting som er selvfølgelig for meg å vite om som min mann ikke har intresse for eller bryr seg med. Og omvendt. Hvem definerer hva som er viktig i samfunnet ? . Og for at « hjulene skal gå rundt « er det jo supert at man har ulike intresser og evner. Anonymkode: a6230...3fd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 Skrevet 17. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke problemet. Det er da mange ting som er selvfølgelig for meg å vite om som min mann ikke har intresse for eller bryr seg med. Og omvendt. Hvem definerer hva som er viktig i samfunnet ? . Og for at « hjulene skal gå rundt « er det jo supert at man har ulike intresser og evner. Anonymkode: a6230...3fd Hvorfor har vi da kvotering på en mengde områder som utdanning og i næringslivet og politikken som utelukkende går i kvinners favør? Anonymkode: ab6d9...c8b 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.