Gå til innhold

Hvem ville du ikke kjøpt bruktbil av?

Anbefalte innlegg

Før i gamle dager var det spørsmålet man stilte når man tenkte på bestemte yrkesgrupper som var spesielt lite å stole på. Et testspørsmål på folkemunne liksom. Jeg har på følelse at det er gått av mote. Hvorfor kommer og går sånne ting?

Er det noen yrkesgrupper som er mest å stole på i dag?

Anonymkode: 94405...43c

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Før i gamle dager var det spørsmålet man stilte når man tenkte på bestemte yrkesgrupper som var spesielt lite å stole på. Et testspørsmål på folkemunne liksom. Jeg har på følelse at det er gått av mote. Hvorfor kommer og går sånne ting?

Er det noen yrkesgrupper som er mest å stole på i dag?

I hvertfall ikke journalister.

Anonymkode: 7344a...369

Jeg har ofte tenkt på sakføreren eller jurister som de mest troverdige og "edruelige."Også politiet da selvfølgelig. 

En særs spesiell yrkesgruppe med mye ansvar som det virker som de alltid skjøtter bra tross mangel på materiell og ressurser.

Selv hadde jeg ikke hatt sterk nok psyke og fysikk til de yrkene  men utrolig bra at noen har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...