Gå til innhold

Professor med eksplosiv bok om Norges skjebnetid

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Eliten" har avviklet Norge som nasjonalstat gjennom innvandring og islam. Konsekvensene på sikt av det dramatiske eksperimentet er høyst uvisst. Dette hevder professor Terje Tvedt i en bombe av en bok om nyere norsk historie.

http://www.dreyersforlag.no/det-internasjonale-gjennomashybruddet.6026531-401548.html

Fullt så dårlig er vel ikke utsiktene for gamle Norge fremover?

Anonymkode: 1818a...a9d

Skrevet

Alt blir bare mere og mere for " den engere krets "føler også jeg også her i landet. Men jeg har vanskeligere for å se hva det skyldes. Det er mange krefter som spiller mot hverandre og mye får nok oss vanlige aldri sannhet om. Det handler vel som alltid om status og penger og makt så mye fantasi har de fleste. Men jeg er enig i at det er forferdelig mye galskap verden både i fortida og kanskje dessverre også i framtida.

Anonymkode: ac443...9c5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...