AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 Skrevet 25. november 2017 "Eliten" har avviklet Norge som nasjonalstat gjennom innvandring og islam. Konsekvensene på sikt av det dramatiske eksperimentet er høyst uvisst. Dette hevder professor Terje Tvedt i en bombe av en bok om nyere norsk historie. http://www.dreyersforlag.no/det-internasjonale-gjennomashybruddet.6026531-401548.html Fullt så dårlig er vel ikke utsiktene for gamle Norge fremover? Anonymkode: 1818a...a9d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 Skrevet 26. november 2017 Alt blir bare mere og mere for " den engere krets "føler også jeg også her i landet. Men jeg har vanskeligere for å se hva det skyldes. Det er mange krefter som spiller mot hverandre og mye får nok oss vanlige aldri sannhet om. Det handler vel som alltid om status og penger og makt så mye fantasi har de fleste. Men jeg er enig i at det er forferdelig mye galskap verden både i fortida og kanskje dessverre også i framtida. Anonymkode: ac443...9c5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.