Gå til innhold

Tårene fosser på og slutter aldri....


Susi18

Anbefalte innlegg

Macaraen har dannet svarte elver nedover kinnene mine. Øynene er hovne og røde. Kroppen verker innvedig. Klumpen i halsen gjør det vanskelig å puste.

Det brister i hele meg.

Har bare lyst å forsvinne vekk, rømme til en sted hvor det ikke finnes noe smerte.

Fikk mld fra typen(?) til bestevennina(?) mi i går hvor han sa at jeg var så overlegen mot henne og alltid ovarså henne, jeg burde ringe og forklare oppførselen min og at hun visste(?) ikke at han sendte den mld......

Beina svikta under mag og jeg knakk sammen i en hysterisk krampeanfall og tårene fosset. Var hos en annen vennine ( hun jeg har fortalt om) hun ble livredd. Hun så mld og ble flyforbanna.

Ringte vennina mi ogs purte hva faen ar det som foregikk. Så etter en del mld kom det fram at hun elsket han over alt på jord på at han ikke bare var en type men også hennes bestevenn, men hun kunne jo selvfølgelig ha vennere ved siden av. Hallo!! Hun var jo lissom bestisen min. Hun er sammen han24 timer i døgnet og greide og beskylde meg for å ikke ta seg tid.

Hele verden har nå rast sammen. Har nå "gått inn i en transe" greier ikke å snakke med noen, spiser ikke osv. Sitter bare på rommet og gråter. Vet ikke hva jeg skal gjøre, drev med selvskading for 4 år siden, og i går natt kuttet jeg meg selv. igjenHjelp! Orker ikke det helvete en gang til.

Det er så vanskelig vi går i samme klasse og jobber sammen.

Så vær så snill trenger nå en klem eller et oppmuntrende ord. Vil få slutt på tårene.

*klem*susi18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høyres alvorleg ut...

Har sjølv ei datter på 18 som i perioder har streva noko i forhold til si besteveninne. Min datter har eit fast forhold, veninna skifter stadig. Denne besteveninna har tendenser til å gå i frå avtaler som er gjort. kjæresten trur eg av og til er sjalu... Det du forteljer har tydeleg såra deg sterkt, - og bør ikkje gå forbi i stillhet. ta kontakt med besteveninna di, be ho kome heim til deg. Sei det er viktig. Prøv å snakk ut !! Spør ho om ho er sint på deg for noko. Viss ho lurer på kva du snakker om , så sei at du har fått ei melding som har gått stekt inn på deg ! Her trengs det å vere ærleg.La ikkje andre blande seg inn; -du og ho åleine . Du er ung og har mykje positivt i vente, la ikkje dette øydelegge !!!! Helsing ei som ikkje har gløymnd ungdomstida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Susi

*klemmer masse*

Det går nok bra med deg og venninen din, men dere trenger nok å snakke litt sammen for å få ordnet litt opp i ting.

*klemmer litt til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Susi!

Hvorfor vil du så absolutt ha henne til venninne, når hun åpenbart ikke vil være DIN venninne?? Synes du hun er en skikkelig god venninne når hun oppfører seg på denne måten?

Jeg hadde en liknende opplevelse etter voldtekten. En venninne som jeg var skikkelig glad i, brydde seg bare om seg og sitt, hun ga blaffen i hvordan det gikk med meg. I begynnelsen la jeg meg flat og lot henne tråkke på meg, for jeg ville så inderlig gjerne være med henne! Men det hjalp jo ikke, jeg kunne jo ikke tvinge henne til å ville være med meg. Så jeg kuttet henne ut - og i dag ser jeg jo at jeg burde gjort det leeeenge før jeg gjorde det, og har ikke savnet henne et øyeblikk. Jeg fikk meg nye venninner som stilte opp for meg, støtte meg og brydde seg om meg i et gjensidig forhold.

Mitt råd til deg er å tørke snørr og tårer, lukke døren bak deg og gå videre i verden uten denne "venninnen". Du er en flott jente, jeg er sikker på at du kommer til å knytte nye bånd og få andre venninner som fortjener ditt vennskap!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høyres alvorleg ut...

Har sjølv ei datter på 18 som i perioder har streva noko i forhold til si besteveninne. Min datter har eit fast forhold, veninna skifter stadig. Denne besteveninna har tendenser til å gå i frå avtaler som er gjort. kjæresten trur eg av og til er sjalu... Det du forteljer har tydeleg såra deg sterkt, - og bør ikkje gå forbi i stillhet. ta kontakt med besteveninna di, be ho kome heim til deg. Sei det er viktig. Prøv å snakk ut !! Spør ho om ho er sint på deg for noko. Viss ho lurer på kva du snakker om , så sei at du har fått ei melding som har gått stekt inn på deg ! Her trengs det å vere ærleg.La ikkje andre blande seg inn; -du og ho åleine . Du er ung og har mykje positivt i vente, la ikkje dette øydelegge !!!! Helsing ei som ikkje har gløymnd ungdomstida.

Tusen takk alle sammen for tilbake meldinger.

Jeg vet jeg bare burde droppe henne, men det er lettere sagt enn gjort. Som sagt jobber vi på samme sted går i samme klasse og er samarbeidspartnere i samtlige komiteer på skolen og så er vi på samme bil i russetida.

Jeg vet jeg ikke skal få la noen tråkke på meg, men........!

Har gått på denne feilen før og uansett om jeg vet jeg er uten skyld er det jeg som kommer krypenes og vil ordne opp, men nå har jeg vært flink har ikke gjort det.

Det er så veldig vondt på skolen i dag så vi ikke på hverandre. Det brister inni meg hadde bare lyst å hyle og legge meg ned å grine. Er jo gla i henne uansett.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...