Gå til innhold

Hva tenker dere om fremtidig kringkastingsavgift eller mediskatt

Anbefalte innlegg

Vi kuttet ut TV for å spare på hva vi minst mulig " smertefullt" kan.

I framtida blir det kanskje mye mere som bare vil gå over skatteseddelen.

Blir resultatet" nye statskirken"? Blir det ufritt? Kan det gjøres bedre på den annen side?

Anonymkode: ab461...54c

Fortsetter under...

Det er ofte så vanskelig å tenke sparing på god måte. Husker min far i ungdommen sa til meg titt og ofte" Har du det du skal bruke"?

Hva er det man egentlig trenger? Har tenkt en del på det spesielt nå det går mot jul og mye man driver med er nærmest på " autopilot".

Vi kuttet ut TV men jeg har litt dårlig samvittighet da jeg ikke helt vet hva min mor egentlig synes om det. Sport har alltid hun likt. Jeg synes det er bare godt å slippe all reklamen og mange utsagn og hendelser som ryster ens tanker og sinn. Vi har både DAB radio og lokalaviser. Resten kuttet vist. Blir sikker flere kutt. Hva er det man bare trenger. Så umulig spørsmål.

Ofte har vi så forskjellig erfaringsbakgrunn føler jeg.

Hva tenker dere?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi kuttet ut TV for å spare på hva vi minst mulig " smertefullt" kan.

I framtida blir det kanskje mye mere som bare vil gå over skatteseddelen.

Blir resultatet" nye statskirken"? Blir det ufritt? Kan det gjøres bedre på den annen side?

Det kommer nok på skatteseddelen før eller senere.

Anonymkode: 4cf98...e37

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ofte så vanskelig å tenke sparing på god måte. Husker min far i ungdommen sa til meg titt og ofte" Har du det du skal bruke"?

Hva er det man egentlig trenger? Har tenkt en del på det spesielt nå det går mot jul og mye man driver med er nærmest på " autopilot".

Vi kuttet ut TV men jeg har litt dårlig samvittighet da jeg ikke helt vet hva min mor egentlig synes om det. Sport har alltid hun likt. Jeg synes det er bare godt å slippe all reklamen og mange utsagn og hendelser som ryster ens tanker og sinn. Vi har både DAB radio og lokalaviser. Resten kuttet vist. Blir sikker flere kutt. Hva er det man bare trenger. Så umulig spørsmål.

Ofte har vi så forskjellig erfaringsbakgrunn føler jeg.

Hva tenker dere?

Har dere så stram økonomi selv om to inntekter?

Anonymkode: 4cf98...e37

Jeg synes NRK lisensen er noe herk. Det er mye penger for meg, som er alene med uføretrygd. Synes ikke det er rettferdig att en person som nesten ikke ser på NRK skal betale like mye som en husstand med mange personer. Jeg synes 3000 i året er alt for mye. Burde maks vært en tusing i året.

Anonymkode: 36760...f51

Nei men det er veldig mye usikkerhet i fremtida nå. Men alt er ikke bare mollstemt. Akkurat nå i livet trenger jeg ingen medisiner. Jeg er så glad for det. Også mange penger spart. Man må bare gripe tak i alt positivt.😊

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...