Gå til innhold

kroppen visner vekk


olwe

Anbefalte innlegg

hei

jeg har lenge vært plaget med at deler av kroppen visner vekk først så var det i armene men nå er det også i bena rompa og noen ganger i skrittet dette er veldig plagsomt og min vanlige lege hvet ikke hva det kommer av jeg lurte også på om min tidligere abort og vanskligheter med å bli gravid kan skyldes dette problemet det skal ikke være noe annet galt med verken meg eller min mann i forbindelse med graviditet

håper dere kan hjelpe meg

hilsen olwe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pål Sand, almenlege

Kjære olwe.

Ofte er det slik at pasienter har forskjellige symptomer og plager som vi tross iherdig utredning ikke finner årsaken til.Pasienten undersøkes grundig av sin faste lege.Det taes diverse prøver og det gjøres diverse undersøkelser.Kanskje henvises pasienten videre til spesialister innen forskjellige områder.Allikevel finner vi ingen konkret årsak el.diagnose.Vi tillater oss da ofte å avvente utviklingen av tilstanden.Ofte vil symptomene og plagene gå tilbake av seg selv.Umiddelbart ser jeg ingen sannsynlig sammenheng mellom plagene dine og din tidligere abort samt problemer med å bli gravid.Hvis tilstanden din vedvarer,endres el.forverres synes jeg at du igjen bør oppsøke legen din for videre utredning.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Paal Sand,lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...