Gå til innhold

NK våpenutvikling, tiden løper ut, agere eller la dem holde på ?

Bør vi la alle og enhver få atombomber, eller bør vi stanse dette med alle midler og noen millioner tapte menneskeliv  

1 stemme

1. 1. Bør vi la alle og enhver få atombomber, eller bør vi stanse dette med alle midler og noen millioner tapte menneskeliv

• Ja, la oss gi IS og andre godgutter atomvåpen, dette blir artig og berikende !
      0
    • Nei, vi er nok nødt til å bombe NK sønder og sammen, selv om det koste en del millioner uskyldige menneskeliv på kort sikt er det bedre enn jordas undergang på lang sikt
      1
    • Vet ik..... Nei Nei Nei folkens, det er ikke noe tredje valg her, en agerer, eller en agerer ikke, ikke kom her med vet ikke, svar 1 eller 2...vi lever ikke i en eventyrverden, tiden renner ut, en agerer eller lar det skje
      0

Anbefalte innlegg

Tiden begynner å renne ut ang Nordkoreas våpenutvikling, vi har utsatt og utsatt å agere og håpt at alt ville gå seg til, men NK leder er smartere enn som så (han er veldig smart, selv om de fleste ikke helt ser den brilliante strategien han holder på med, han har "ballegrep" på verden), han vet at får han gode kvalitetsvåpen vil han kunne gjøre det lille drittlandet til en stormakt og utpresse verden for uendelig av dollar (betal ellers selger jeg disse våpnene til X Y Z som ønsker å kjøpe dem)

https://www.dagbladet.no/nyheter/hevder-cia-har-gitt-trump-nord-korea-tidsfrist-krigstrommene-slar-stadig-kraftigere/68952734

Da må en bestemme seg for om en skal agere, eller la dem få holde på i fred og håpe de ikke gjør noe slemt med våpnene, som f.eks selge dem til IS og IS bruker dem til f.eks bombe Oslo eller andre steder der det er mange skitne vantro folk. Nordkorea har dårlig økonomi så de vil forsøke selge våpnene sine til de som er interessert så de kan få orden på økonomien igjenn, folka der er ganskie sure på lederen fordi de sulter ihjel, om han får orden på ting vil han bli husket som den store lederen han ønsker å være, og jeg tror mange er interessert i å få kjøpt seg noen atombomber, men når veldig mange har atombomber, og en ikke vet hvem som eier hvem, får en noen problematiske situasjoner. Om russland sender en atombombe mot USA så vet russland at det kommer et hundretalls tilbake, så det gidder de ikke, men om IS sprenger en atombombe i europa, hvem skal vi bombe tilbake da, de har ingenting å frykte, det blir fullstendig kaos og jordas undergang er min spådom om det blir frislipp på atomvåpen til salgs til alle og enhver. Så da må en agere med de store konsekvensene det har, eller godta at menneskeheten ikke viste seg verdig til å overleve, hvilket alternativ synes du er best?

Kjør debatt folkens

Anonymkode: b28c3...1a8

Fortsetter under...

Det virker bare som om de som bestemmer bryr " seg katta om det meste".Jeg er mot våpen selv. Jeg er for forståelse og fredlig sameksistens. Jeg tror de egentlige driverne er gigantindustri og pengebegjær bak .Men jeg har aldri engasjert meg i noe selv. Det er veldig synd man ikke kan bruke så geniale mennesker til andre ting.

Godt å vite at mange som har en tro ber for fred og mange andre jobber for det.😊

Anonymkode: 47b05...0d9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...