AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Hei. Jeg ble opperert for traktbryst i Oslo for 10 dager siden. Jeg er dessverre veldig skuffet over resultatet og det plager meg i tillegg til fysisk, også psykisk (dessverre). Jeg har vært i kontakt med en utenlandsk ekspert på området, Dr.Hans Pilegaard. Han mener det skulle vært benyttet to og ikke en spile i mitt operasjonstilfelle. Han kan hjelpe meg og korrigere deformiteten, men siden dette er i utlandet, vil det ksote meg ganske mye penger. Finnes det noen mulighet for meg å søke økonomisk støtte til å gjennomføre operasjonen i utlandet? Kirurgene som opererte meg forstod min bekymring om at brystet ikke var helt korrigert, men de mente at dette var det beste de kunne gjøre. Hvilken tilnærming/mulighet kan jeg benytte meg av videre? Mvh Anders Anonymkode: 9da02...476 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424150-operasjon-av-traktbryst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.