AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg har gått til en terapeut i flere perioder i 20 år. Nå skal hun pensjoneres. Jeg vet jeg ikke er forpliktet til å gi henne noe, men har lyst til å gi henne en liten avskjedsgave likevel. Siden hun er godt voksen har hun sikkert alt hun trenger og jeg vet heller ikke hennes smak. Men en blomsterbukett eller potteblomst eller konfekt eller flaske vin?? Noen som har vært i liknende situasjon? Anonymkode: 5019c...0e4 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424253-hva-skal-jeg-gi-terapeuten-min-i-avskjedsgave/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått til en terapeut i flere perioder i 20 år. Nå skal hun pensjoneres. Jeg vet jeg ikke er forpliktet til å gi henne noe, men har lyst til å gi henne en liten avskjedsgave likevel. Siden hun er godt voksen har hun sikkert alt hun trenger og jeg vet heller ikke hennes smak. Men en blomsterbukett eller potteblomst eller konfekt eller flaske vin?? Noen som har vært i liknende situasjon? Anonymkode: 5019c...0e4 Det synes jeg høres veldig hyggelig ut. Ikke noe dyrt og råflott, men en liten oppmerksomhet som viser at du er takknemlig :-) Anonymkode: 3ef8f...d7a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424253-hva-skal-jeg-gi-terapeuten-min-i-avskjedsgave/#findComment-3808777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått til en terapeut i flere perioder i 20 år. Nå skal hun pensjoneres. Jeg vet jeg ikke er forpliktet til å gi henne noe, men har lyst til å gi henne en liten avskjedsgave likevel. Siden hun er godt voksen har hun sikkert alt hun trenger og jeg vet heller ikke hennes smak. Men en blomsterbukett eller potteblomst eller konfekt eller flaske vin?? Noen som har vært i liknende situasjon? Anonymkode: 5019c...0e4 En lubben, god engelsk fruktkake! Jeg har for en del år tilbake gitt behandlere kaker (kransekake, honningkake, en haug med bordstabbels). Det ble de svært glade for Det er ikke dyre greiene men det ligger en del «kjærlighet» bak noe hjemmelaget som tar tid! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424253-hva-skal-jeg-gi-terapeuten-min-i-avskjedsgave/#findComment-3808782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 For meg utløste alle tankene og planene omkring en slik gave bare ny " sygdom" om masse indre problemting. Valgte til slutt et interessant bittelite verk av en norsk samtidskunstner som hadde en lang mererittliste av studier i inn og utland bak seg men som ennå ikke er så kjent tror jeg men jeg vet ingenting om kunst. Alt er ikke så lett å følge med på alt.😊 Allikevel ble avskjeden ikke noe avsluttet endelig adjø men mere et aufwiderseen.Aldri blir noe som planlagt med meg. Bare min" liese." Ønsker bare Psykiateren alt godt videre og en god pensjonstilværelsen med sine ,men jeg er ennå ikke ukritisk til helsesystemet selv om ingen system neppe noengang blir feilfrie. Så mye ble bare " hengende i luften" og forstår ennå ikke hvorfor det bare "måtte bli sånn og slik" Kanskje fordi jeg ikke deler hans tro i ett og alt. Terapauter uansett alder går bare over i coachbransjen tror jeg. Kunne nok absolutt dratt nytte av noe mer drøfting og oppsummering av det passerte når jeg tenker etter. Men tid og krefter strakk ikke til da det var aktuelt og årene går. Men hvordan det vil gå videre innen helsesektoren er ikke lett å skjønne. Jeg har gitt opp å følge med i politikernes forskjellige " krumspring". Men bruken av helsetjenester begrenser seg mye selv i våre dager synes jeg. I allefall for vår lille familienhet så setter økonomien mye stopper. Leste at bare en sykehjemsplass koster nær million i året privat. Så dette blir mer og mer ny dyrtid i verden virker det som. Håper min mor er frisk nok til å se et TV program eller to i julen. Selv blir jeg heller ikke yngre med årene egentlig så heldigvis hvis man skal " ta han helt ut" eller være bunn ærlig. Men hver dag har fortsatt sin sjarm for å si det " ruffly".😊 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424253-hva-skal-jeg-gi-terapeuten-min-i-avskjedsgave/#findComment-3808788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.