Gå til innhold

Beskymret kjæreste

Anbefalte innlegg

Hei. Kjæresten min er 22 år gammel og har vært plaget veldig med vondt i hodet nå i over 2 uker. Han sier det er mest på høyreside ved tinningen, høyre øyeområdet og litt bakover på hodet. Dette går veldig utover oss og det er ikke godt å se han har det så vondt hele tiden. Jeg er veldig beskymra og vet ikke hva jeg kan gjøre.. Jeg mistet nettopp moren min med hjernesvulst, så tar dette også ganske alvorlig! Jeg sier at dette mest sannsynlig er stress etter alt vi har vært igjennom med tanke på det som har skjedd med mamma, men jeg trenger litt hjelp... 

hilsen beskymret kjæreste 

Anonymkode: af7e4...f49

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/424291-beskymret-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Kjæresten min er 22 år gammel og har vært plaget veldig med vondt i hodet nå i over 2 uker. Han sier det er mest på høyreside ved tinningen, høyre øyeområdet og litt bakover på hodet. Dette går veldig utover oss og det er ikke godt å se han har det så vondt hele tiden. Jeg er veldig beskymra og vet ikke hva jeg kan gjøre.. Jeg mistet nettopp moren min med hjernesvulst, så tar dette også ganske alvorlig! Jeg sier at dette mest sannsynlig er stress etter alt vi har vært igjennom med tanke på det som har skjedd med mamma, men jeg trenger litt hjelp... 

hilsen beskymret kjæreste 

Anonymkode: af7e4...f49

Han må ta seg en tur til legen sin.

Min datter har hatt kronisk hodepine i lang tid med samme lokasjon. Var hos fastlegen flere ganger, uten å bli klokere. Det viste seg omsider at årsaken skyltes tette bihuler (de innerste, som ligger bak øynene). Kan være verdt å sjekke ut, om det ikke gir seg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...