Gå til innhold

Er der mange single her inne?

Anbefalte innlegg

Leser ofte : jeg er så lykkelig med min herlige mann osv. Mens jeg sitter her alene og tenker : 2 år som ufrivillig singel... kommer jeg noensinne til å finne en match igjen.. 

Er det flere single her: og hvor lenge har dere vært single? 

En mager trøst er at jeg sikkert ikke er alene om det. Så en film i går som fikk meg til å tenke over hvor lenge det er siden jeg har hatt kroppskontakt med en mann.. that life ;)

Anonymkode: 5bb05...c13

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/424296-er-der-mange-single-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Leser ofte : jeg er så lykkelig med min herlige mann osv. Mens jeg sitter her alene og tenker : 2 år som ufrivillig singel... kommer jeg noensinne til å finne en match igjen.. 

Er det flere single her: og hvor lenge har dere vært single? 

En mager trøst er at jeg sikkert ikke er alene om det. Så en film i går som fikk meg til å tenke over hvor lenge det er siden jeg har hatt kroppskontakt med en mann.. that life ;)

Anonymkode: 5bb05...c13

Jeg er singel og har vært det i mange år. 

Det er vel bare den siste tiden jeg har begynt å kikke litt (husker ikke helt når jeg begynte med det) og har begynt å savne litt det å ha en som er litt mer enn bare en venn. Samtidig så har jeg det bra som singel, trives slik jeg har det nå.

Dukker det opp en kar som jeg liker på den rette måten, kan jeg nok prøve et nytt forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...