Gjest Skrevet 18. desember 2017 Skrevet 18. desember 2017 Det er så smertefullt og ødelegger mye for meg. Nå ønsker jeg å høre andres erfaringer. 0 Siter
emilie321 Skrevet 20. desember 2017 Skrevet 20. desember 2017 På 19.12.2017 den 7.13, MxxM skrev: Det er så smertefullt og ødelegger mye for meg. Nå ønsker jeg å høre andres erfaringer. Pusteøvelser bruker å hjelpe meg 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 20. desember 2017 Skrevet 20. desember 2017 På 19.12.2017 den 0.13, MxxM skrev: Det er så smertefullt og ødelegger mye for meg. Nå ønsker jeg å høre andres erfaringer. Jeg går med en glatt stein i håndvesken eller lommen som jeg kan stryke eller klemme på når jeg holder på å miste kontakten med nåtiden. Den hjelper meg også dels i terapitimene. Noe annet jeg synes hjelper, er å krype under kuledynen på 7 kg. Den kan du søke om fra hjelpemiddelsentralen. Jeg får også god hjelp av å skrive ned alt som farer gjennom hodet eller skrive om noe helt annet for avledningen. Pusteøvelser er bare triggende og gjør det hele verre. 0 Siter
Fionys Skrevet 20. desember 2017 Skrevet 20. desember 2017 Det finnes forskjellige grunningsøvelser som kan hjelpe, men du må finne det som passer for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.