Gå til innhold

Av og til helt uutholdelige smerter i venstre skulder( tror som følge av stygg vridning for flere måneder side) ognesten ikke lenger kontakt med eget følelsesliv( vart over flere år)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Maggie55 skrev:

Om alt er så enkelt. Gå til legen selv.

Hva vil du at mannen skal si da? Legen er rette stedet å henvende seg.

Gjest Maggie55

Er vel usikker på om det bare gir seg om jeg sover sammenhengende noen netter. Er også midtimellom fastlegebytte igjen. Kanskje ta litt mindre medisin. De sier så mye forskjellig i media men alt kommer ikke i media heller.

Alt kjennes bare veldig farlig og veldig ondt. En i familien ligger på sykehus med infeksjon. Føles tomt og trist. Bare håper.

Og jeg vred denskulderen veldig kraftig . Ser det an..Det er jo også jul for så mange.😊

10 timer siden, Maggie55 skrev:

Kanskje ta litt mindre medisin. De sier så mye forskjellig i media men alt kommer ikke i media heller.

Du bør ikke regulere medisinbruken basert på medieoppslag. 

10 timer siden, Maggie55 skrev:

Alt kjennes bare veldig farlig og veldig ondt. En i familien ligger på sykehus med infeksjon. Føles tomt og trist.

Din mor?  Jeg forstår godt at det føles tomt, samtidig er det godt at hun blir tatt vare på.  Det er vanskelig nok for deg å bo sammen med en som er gammel og litt dement, om hun ikke skal være fysisk syk i tillegg.  En infeksjon kan gå over, alt annet blir ikke farlig av den grunn. Sykehusene sender så mange som mulig hjem til jul.

Annonse

Gjest Maggie55

Håper bare hun får det bra og alt går bra. Hun var utskrivningsklar kanskje imorgen sa de i kveld. Håper hun har hatt det bra der. Var å besøkte henne og så hun spiste og drakk ingenting. Er veldig bekymret. Hun tenker sikkert på min far og samarbeider ikke med systemet. Det handler om kognitiv svikt og selvsagt alder betyr mye uten tvil. Hun har ikke hatt noen " frøkenjobber" i et " frøkenliv" uten å si noe mer.

Man vet så lite selv om sine nærmeste ofte. Alt handler om evergreens og jul nå og det er som seg hør og bør. Det er ofte ikke så mye å gjøre med sånne smertebilder tror jeg og spesielt når folk har lite tro på medisinen og dens representanter.  Men veldig tomt og trist uten henne. På den annen side. Det begynner å bli kaldt og varmepumpen er kanskje ikke nok. Spørsmål om hun klarer å stå på bena også. Men TV er tilbake selv om godt med stille.

Men hennes rett er å komme hjem og jeg er veldig takknemmelig for at hun er så heldig å ha vært innom sykehus med røntgen og alt. Korridorer fulle med folk i kø og alvorlige og smertefulle opplevelser men kjempedyktige og utrolig forståelsesfulle mennesker overalt selv om vi ikke bor der visstnok ting når gjaldt eldre personer fungerte mye bedre. Godt at noen iallefall opplever at ting er som de bør. Vil prøve å være mindre negativ fremover og prøve bedre å hjelpe min mor så godt jeg kan.

Man vet ofte så forferdelig lite men enkelte mener jo der er lys i mørket.😊

Ønsker dere alle en god og fredfull juletid og alt godt og hjertelig takk for alt som er delt og all hjertevarme og omsorg.😊

(Legger dere også merke til at man i foraet ikke får sendt før man har gått ut og så inn igjen? Men man må jo ofte gå ut av ting for å komme inn igjen. Det er jo logisk det.)😊

Gjest Maggie55
Gjest Maggie55

Jeg fikk da også innvilget etter mye korrespondanse fritak fra innkallingen av ugifte " peppermøer" som hadde rundet tretti år. Bare bra for jeg trodde blomstene som hang på hybeldøra var giftige. Alt er ikke bare og sikkert ikke i dag så langt fra for de som er " unge" i dag.

Håper bare på en god jul for alle. Små og stor 😊

Gjest Maggie55

For å si det mere konkret tilbake til trådstart ordene. Jeg tror det er sår som aldri gror i så mange av oss. Sånn kjennes det bare. Det er vanskelig å snakke noe om ei heller føle så mye på. Mange holder seg oppe nettopp på grunn tro på lys i mørket som kanskje bare er småkokslignende  partikler for mange som alltid vil være der. Men det er trist å ha mistet også følelsene på veien. Sånn skal det jo ikke være. Håper alle tenker spesielt på barna nå uten å bli sprø moralister som tror det er greit å tråkke på andre uten rett eller uten å vite noe som helst egentlig.

Gjest Maggie55

Det er for mye lettsindig politikk tror jeg. Det er mitt syn om den saken. Håper bare det blir jul i år også. (Håper mor kommer hjem etter alt jeg hører.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...