Gå til innhold

Når jeg kan ringe til kjente folk, og tro at de er legen/butikksjef osv, bør jeg være bekymret?

Anbefalte innlegg

I dag ringte jeg et nummer jeg trodde var til et legekontor jeg hadde ringt til på fredag, og ringte da til et ulagret nummer selvom jeg hadde laget kontakt av det nummeret jeg egentlig skulle ringe. Så da ringer jeg istedet kommunesjefen aage jeg hadde snakket med på fredag forrige uke, og trodde blindt at han var legen jeg hadde for 20 år siden, selvom han legen heter Johan og ikke Aage. Jeg spurte Aage hvem Aage det var jeg snakket med, og han svarte "Aage (og så etternavnet sitt)". Jeg kjenner ham godt, men alikevel kjente jeg ikke ham igjen der. Jeg spurte ham rett ut "hvor er fotvortelegen på senteret her jeg står, som legekontoret hennviste meg til", fordi jeg og personalet på meg ikke fant fotlegekontoret på markedet og vi hadde det "travelt" selvom jeg hadde glemt ut at det var ikke halv 5 det var, men kvart over 5 timen var...

Er dette helt normal senilitet glemskhet vimsete for en person som ikke er 40 engang?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...