AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 Skrevet 24. desember 2017 51 minutter siden, Mina1 skrev: Det bør ligge i en temp som ikke er høyere enn 10 grader. Hvorfor ligger det i romtemperatur i de fleste matvarebutikker? Anonymkode: 1373c...21d 0 Siter
ISW Skrevet 24. desember 2017 Skrevet 24. desember 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ligger det i romtemperatur i de fleste matvarebutikker? Anonymkode: 1373c...21d Fordi Mina dessverre tar feil 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. desember 2017 Skrevet 24. desember 2017 Jeg har aldri hatt pinnekjøtt kaldt. Det har alltid vært godt og ingen har blitt syke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. desember 2017 Forfatter Skrevet 24. desember 2017 1 time siden, emilie321 skrev: Jeg har aldri hatt pinnekjøtt kaldt. Det har alltid vært godt og ingen har blitt syke. Før hørte jeg det skulle være i kjøleskapet eller i frysen så gjorde det, men så oppdaget jeg at det lå ute i butikken. Så da var det vel ikke så nøye. 0 Siter
ISW Skrevet 24. desember 2017 Skrevet 24. desember 2017 (endret) 6 minutter siden, stjernestøv skrev: Før hørte jeg det skulle være i kjøleskapet eller i frysen så gjorde det, men så oppdaget jeg at det lå ute i butikken. Så da var det vel ikke så nøye. Det er faktisk ikke så mange år siden man trodde at pinnekjøtt var kjølevare. Nå vet man at pinnekjøtt kan lagres i romtemperatur såfremt varen er forskriftsmessig laget (at kjøttet er tørket til en gitt vannprosent) og saltinnholdet er riktig. Endret 24. desember 2017 av issomethingwrong 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. desember 2017 Forfatter Skrevet 24. desember 2017 2 minutter siden, issomethingwrong skrev: Det er faktisk ikke så mange år siden man trodde at pinnekjøtt var kjølevare. Nå vet man at pinnekjøtt kan lagres i romtemperatur såfremt varen er forskriftsmessig laget (at kjøttet er tørket til en gitt vannprosent) og saltinnholdet er riktig. Ja det er visst nok mat i kjøleskapet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.