Gå til innhold

Er det i motgang man kjenner sine venner?

Anbefalte innlegg

Litterære eller kunstverk man har opplevd eller gudstro kanskje?

Eller minne om mennesker man har møtt eller bekjentskaper som har gjort litt mer enn vanlig inntrykk i ens sjelsliv.

Alt kommer ofte på en gang synes jeg. Når ensnærmeste raser sammen så klarer man ingenting ikke en gang se seg i speilet. Rart.

Bare slik at noe kommer til oss alle?

Hvodan vite hva som er sant og hva som er feil? Hva som bare er sykdommen?

Anonymkode: 511cf...381

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/424352-er-det-i-motgang-man-kjenner-sine-venner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man burde se mer i gamle fotoalbum tror jeg. Se på mere enn all den snøen som falt i " gamle dager". Bare se de rare menneskene fra fortida som de var. Og ikke bygget opp av sammensmelting av " egne ting"

Er der noen fellestrekk i kriser uavhengig av alt? Uavhengig av kjønn sivilstand og alder? Eller er det 20 års krisa 50 års krisa osv.

Kriser som aldri går over? Kriser man aldri lærer noe positivt av? Bare kaller det erfaring og går videre? Kriseteam burde være ambulanse med all mulig kompetanse som " ryddet opp på stedet" Er det hva vi vil?

Er det ikke hvordan man har det men hvordan man tar det?? Hvem rangerer krisene? Krisepolitiet?

For mye for alle bare tror jeg.

Mye har også med mørke skyer over verden som siger inn og laver bare tristhet. Der er alltid en krise større virker det som når man ser utover verden. Hvorfor tenkte man ikke sånn før? Man tenkte jo mye dumt da også?Hvorfor?

Det gjelder å ta vare på menneskene rundt seg mens det ennå er tid. Der har kristendommen mye synes jeg.😊

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller minne om mennesker man har møtt eller bekjentskaper som har gjort litt mer enn vanlig inntrykk i ens sjelsliv.

Alt kommer ofte på en gang synes jeg. Når ensnærmeste raser sammen så klarer man ingenting ikke en gang se seg i speilet. Rart.

Hva slags sykdom?

Anonymkode: 198b5...d15

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsto ikke selve innlegget: men tittelen : er det i motgang man kjenner sine venner? .. Ja den kan jeg svare på. Jeg mener at en virkelig venn er der i både motgang og medgang. :) 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...