AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Jeg har en far. Han lever men har aldri vert til stede i mitt liv... han bor like i nærheten og vi har møttes på butikken og sånt. Men han har aldri hilst eller presentert seg... i voksen alder la han seg til som venn på sosiale medier. Jeg har ikke akseptert. Jeg har fortalt kjæresten min hvor vanskelig dette er for meg. Og jvor ukomfortabel jeg blir hver gang jeg møter min far ute i offentligheten. Jan Jar vist masse forståelse og ydmykhet for det. Fant i dag ut at min kjæreste og samboer har lagt min far til som venn på Facebook, og har vert det i over 1 år. da jeg spurte hvorfor ? Var svaret .... av ren nysgjerrighet. Jeg føler meg utrolig såret skuffet og at dette var et svik. Kjæresten min slettet han da han forsto at jeg ikke syntes dette var greit. Og sa jeg beklager, mente uke noe vondt ment. Så gikk han å la seg ! Og her sitter jeg igjen, full av tårer og følelser.... Over situasjonen, svaret og hvordan det bare ble feid bort. Overreagerer jeg ? Nora Anonymkode: 4ca89...d7c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424354-overreagerer-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.