Gå til innhold

Sykdom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg startet med å være kvalm og sliten på onsdag (idag er det mandag) og dagene etter det har jeg hatt vondt i hodet, øm i kroppen, litt hoven og har ganske vondt i øya (spesielt når jeg plutselig ser til siden), hoven og vondt på høyre siden av halsen, dårlig matlyst og litt feber. Igår kveld ble det verre og jeg var glovarm over hele huden og spesielt ansikt og hals (ca 40 i feber) men likevel frøs jeg veldig. I tillegg har jeg heller ikke klart å bæsje (bare litt istad, men det kan vel ha noe med at jeg nesten ikke har spist) og det er litt ømt når jeg tisser. På den ene siden i halsen så jeg idag morges et hvitt belegg (men er ganske sikker på at det ikke er streptokokker for jeg er ikke sår i halsen og forskjøla og jeg hadde streptokokker for noen måneder siden). Beklager det ble litt mye, men har aldri vært borti dette så er litt bekymra.
Mvh jente 18 år

Anonymkode: c5fc2...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...