Gå til innhold

de stille dagene i jula?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Worrysome plenty skrev:

hva fyller du dagene med? 

Slapper mye av på sofaen mens jeg hører på radioen, men prøver å gjøre noe i leiligheten. Er fortsatt syk så det er ikke mye jeg orker. Gleder meg til nyåret og til alt går sin vante gang.

1 time siden, Worrysome plenty skrev:

Ungene er hos oss ennå (de er nesten voksne da) så vi koser oss med å spille spill, spise snop, se forskjellig på tv, sulle litt på nett og skravle. :) I morgen kveld blir det bare oss to så da håper jeg å få lest litt i bøkene jeg har lånt til jul. :) 

2 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg har kun 3 dagers fri : søndag , mandag og tirsdag. I morgen er det jobb igjen og masse jobbing frem til og med lørdag. Jeg bruker derfor dagene til å trene, se film, prate med barna og familie, surfe, og koble av :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...