Gå til innhold

Personligheter og sjenanse

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å gå jevnlig på treningssenter. Liker det. Men jeg kjenner selv at jeg er veldig sjenert ovenfor andre mennesker. Altså jeg er ikke en som bare begynner å prate med ukjente folk. Kun hvis de kontakter meg. Men det er svært sjelden noen i det hele tatt tar kontakt med meg. Sikkert pga de merker at jeg trekker meg veldig for meg selv. Ellers er jeg ganske annerledes på jobb : der prater jeg med ukjente mennesker og folk kaller meg utadvendt og sosial.... 

Hvordan er dere? Og vil dere si at min adferd med å kun gå på treningssenter for å trene og ikke gå rundt å ta kontakt med ukjente er normal? 

Jeg kjenner også at jeg har dårlig tro på at jeg er fin nok og bra nok ute blant andre. Jeg blir veldig usikker. Men allikevel så er jeg veldig glad for at jeg endelig har klart å komme meg på et treningssenter hvor det er mye mennesker. Noe jeg aldri ville gjort før  

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/424392-personligheter-og-sjenanse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det høres ut som en helt normal væremåte på et treningssenter. 

Anonymkode: 05f38...30f

Takk :). Godt å høre at jeg er normal med å være sånn. Jeg begynte nesten å tro at andre bare begynte å prate med ukjente overalt men jeg er beskjeden og liker å gå rundt for meg selv. Men samtidig liker jeg å være der å se andre trene. Men liker ikke når det blir altfor stappfullt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...