Gå til innhold

Kraftig smerte i magemusklene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har trent mye styrke i det siste. Kjenner at jeg er øm i magemusklene. I det jeg skulle gå rundt i huset så forsøker min tenåringssønn å løfte meg.. fordi han skulle vise hvor sterk han var etter at han også har trent. Han fikk ikke lov å forsøke å løfte meg men han løp og tok tak og gjorde det.. . Jeg fikk så sterke smerter i magen fordi han strekker til å løfter meg baklengs bakover at jeg måtte hylskrike av smerte for det var så vondt. 

Er det noen som vet om det er farlig å trene for mye magemuskler eller om det er normalt at man kan få slike smerter? 

Anonymkode: f27ed...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...