Gå til innhold

Tinitus


spinning

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har i mange år hatt Tinitus, eller det som litt misvisende kalles øresus.

Det fremstår som en rekke kraftige pipetoner i begge ører som jeg må leve med 24 timer i døgnet.

Jeg oppsøkte lege for en del år siden, og fikk vel bare det svaret at jeg måtte leve med det. Imidlertid har dette økt de siste årene, og nå er dette problemet så sterkt at det i betydelig grad går ut over både jobb og overskudd.

Siden det eneste helsevesenet ser ut til å kunne tilby meg er et høreapparat, ønsker jeg tilbakespill på om det finnes alternative behandlingsmåter.

Siden dette gradvis øker over tid, ser jeg per i dag ikke særlig lyst på fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære spinning !

Tinnitus hører til et annet spesialfelt; nemlig øre-nese-hals spesialiteten. Jeg er dermed ikke helt oppdatert på det feltet. Istedet bør du kontakte en øre-nese-hals lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...