AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 Skrevet 1. januar 2018 Spiste taco for 2 dager siden, å lo med mat i munnen. Det resulterte i at jeg fikk en bit i luftrøret. Begynte å hoste, men vet ikke om jeg har fått den opp, eller om den fortsatt er der?! Hvordan kan jeg vite det, å om den ligger der vil det bli betent eller få infeksjon i halsen? Idag kjenner jeg en ekstremt sår hals pga dette. Har harket og hostet tidligere, prøvde til ig med å spy biten opp igår. Er det noe jeg kan gjøre?:-) Litt irriterende å føle at jeg må svelge hele tiden, så sårt det er. Anonymkode: 92100...647 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 Skrevet 1. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiste taco for 2 dager siden, å lo med mat i munnen. Det resulterte i at jeg fikk en bit i luftrøret. Begynte å hoste, men vet ikke om jeg har fått den opp, eller om den fortsatt er der?! Hvordan kan jeg vite det, å om den ligger der vil det bli betent eller få infeksjon i halsen? Idag kjenner jeg en ekstremt sår hals pga dette. Har harket og hostet tidligere, prøvde til ig med å spy biten opp igår. Er det noe jeg kan gjøre?:-) Litt irriterende å føle at jeg må svelge hele tiden, så sårt det er. Anonymkode: 92100...647 Må også få med at jeg har litt panikk rundt det å sette ting i halsen. Får helt noya av å tenke på at en bit muligens sitter i pusterøret. Håper på svar, så kanskje denne natten blir litt bedre. 🙃😊 Anonymkode: 92100...647 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 Skrevet 1. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må også få med at jeg har litt panikk rundt det å sette ting i halsen. Får helt noya av å tenke på at en bit muligens sitter i pusterøret. Håper på svar, så kanskje denne natten blir litt bedre. 🙃😊 Anonymkode: 92100...647 Neida, det sitter ikke fast. Smør halsen med drikke, så går det nok bra. Lykke til. Anonymkode: b7241...576 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 Skrevet 1. januar 2018 Så biten er ute selv det kjennes ut som det er "noe" der. Det kiler i halsen hele tiden, å er blitt ordentlig hes. Tåler dette altså, er bare redd om jeg vet plutselig hovner opp i halsen eller om biten ikke skulle forsvinne. Takk for svar uansett😃 Anonymkode: 92100...647 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.