AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Jeg har i perioder hatt episode som minner om Carpaltunnellsyndrom, men er blitt testet for dette. Jeg mister derimot ting hele tida. Jeg merker ikke at jeg mister det før jeg ser at det forsvinner ut av hånden min. Jeg enser det ikke fysisk, selv ikke idet det glipper. Det føles ikke som om det er noe galt med gripeevnen i det hele tatt, og jeg mister både lette og tunge ting. Den siste uka har vært intens. Knuser glass, tannbørsten flyr vegg i mellom når jeg pusser tennene fordi jeg glipper taket, jeg mister kniv/gaffel og jeg mister mat i fanget. Det er et under at telefonen fremdeles er intakt. Jeg mister alt. Jeg føler ikke at jeg er distrahert eller noe sånt når det skjer. Det kjennes ut som Carpaltunnellsyndrom, det prikker i fire av fingrene. Tommel, pekefinger, langfinger og litt i ringfinger, i varierende grad. Kan syndromet kommer og gå, og at det derfor ikke slo ut på testene...? Jeg skjønner ikke hva det kan være, og synes det er flaut å komme tilbake til legen pga dette, da testen for Carpal ikke slo ut. Noen som kjenner til hva det kan være? Anonymkode: a668d...d0e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424517-mister-alt-jeg-holder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i perioder hatt episode som minner om Carpaltunnellsyndrom, men er blitt testet for dette. Jeg mister derimot ting hele tida. Jeg merker ikke at jeg mister det før jeg ser at det forsvinner ut av hånden min. Jeg enser det ikke fysisk, selv ikke idet det glipper. Det føles ikke som om det er noe galt med gripeevnen i det hele tatt, og jeg mister både lette og tunge ting. Den siste uka har vært intens. Knuser glass, tannbørsten flyr vegg i mellom når jeg pusser tennene fordi jeg glipper taket, jeg mister kniv/gaffel og jeg mister mat i fanget. Det er et under at telefonen fremdeles er intakt. Jeg mister alt. Jeg føler ikke at jeg er distrahert eller noe sånt når det skjer. Det kjennes ut som Carpaltunnellsyndrom, det prikker i fire av fingrene. Tommel, pekefinger, langfinger og litt i ringfinger, i varierende grad. Kan syndromet kommer og gå, og at det derfor ikke slo ut på testene...? Jeg skjønner ikke hva det kan være, og synes det er flaut å komme tilbake til legen pga dette, da testen for Carpal ikke slo ut. Noen som kjenner til hva det kan være? Anonymkode: a668d...d0e Du burde få tatt en fullstendig nevrologisk undersøkelse. Anonymkode: 9bc81...26c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424517-mister-alt-jeg-holder/#findComment-3811964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.