Gå til innhold

Mulig å redigere egne innlegg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skriver ofte fra mobil eller nettbrett og har ofte problemer med å taste riktig. Ofte ser jeg ikke at bokstavene er helt feil før jeg allerede har sendt innlegget. Er det mulig å redigere innlegget sitt på noe vis like etterpå eller er det kun her hos dere jeg kan få det rettet?

Dette gjelder bla innlegget jeg akkurat skrev i forum for gynekologi, der overskriften 'Hormoniverdose' skulle vært rettet til 'Hormonoverdose'

Klart det ikke har veldig mye å si og de fleste forstår jo sikker hva jeg mener, men bittelitt irriterendes likevel;)

Anonymkode: 5618f...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver ofte fra mobil eller nettbrett og har ofte problemer med å taste riktig. Ofte ser jeg ikke at bokstavene er helt feil før jeg allerede har sendt innlegget. Er det mulig å redigere innlegget sitt på noe vis like etterpå eller er det kun her hos dere jeg kan få det rettet?

Dette gjelder bla innlegget jeg akkurat skrev i forum for gynekologi, der overskriften 'Hormoniverdose' skulle vært rettet til 'Hormonoverdose'

Klart det ikke har veldig mye å si og de fleste forstår jo sikker hva jeg mener, men bittelitt irriterendes likevel;)

Anonymkode: 5618f...118

Du kan ikke redigere innlegg som er skrevet som anonym bruker.

Endret av gråstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Det stemmer som de som har svart sier. Hvis du prøver innen et kvarter kan du trykke på "endre", som står like ved siden av "siter" inni boksen der svaret ditt står. Men du kan ikke redigere et innlegg der du har postet som anonym. Det er fordi alle de anonyme innleggene knyttes til samme konto, og systemet kan ikke registrere at du er den som skrev det når du har benyttet den funksjonen.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...