Gjest Mina1 Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Jeg hørte forleden at det er veldig billig å reise til Polen foreks.. og enkelte andre land. Jeg tenker på at i år så kan jeg ikke reise på en slik tur som i fjor sydover, men må reise på en veldig billig tur. Så billig som mulig. Føler for å komme meg litt bort, men har bestemt meg for at da må jeg betale minst mulig, og langt mindre enn i fjor. Noen som har tips om billige reiser? Tror det var Wizzair eller noe som hadde billige reiser til Polen. Egentlig vil jeg helst dra til et annet land enn Polen, men når man har dårlig med penger så må det kun bli en ganske så rimelig i ferie i år, om jeg i det hele tatt reiser Håper på litt tips og ideer. Tenker på mulig bare en helgetur eller noe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424672-billige-turer-reiser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.