Gå til innhold

hallllooooo


beib

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Beib!

Hvordan går det med deg? Håper du har hatt en OK helg, og ønsker deg lykke til med uken som kommer!! Tenker masse på deg, bare så du vett det!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Beib!

Hvordan går det med deg? Håper du har hatt en OK helg, og ønsker deg lykke til med uken som kommer!! Tenker masse på deg, bare så du vett det!

Klem fra Grete :-)

heisann grete...

helgen har gått litt bra,sovet masse,gått turer....hartime hos psykriateren på sykehuset på tirsdag....gruer meg,skal begynne hos fysioterapaut for og lære og takle kroppens reaksjon.....gruer meg til og bli tatt på....

nå skal jeg i badekaret og slappe av før jeg må pakke til i morgen...

klem fra beib

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann grete...

helgen har gått litt bra,sovet masse,gått turer....hartime hos psykriateren på sykehuset på tirsdag....gruer meg,skal begynne hos fysioterapaut for og lære og takle kroppens reaksjon.....gruer meg til og bli tatt på....

nå skal jeg i badekaret og slappe av før jeg må pakke til i morgen...

klem fra beib

Beib!

Dette høres veldig positivt ut! Fysioterapi blir sikkert bra, og husk at de går veldig forsiktig frem, så du trenger ikke grue SÅ mye! Kan du ikke spørre om fysioterapeuten kan fortelle litt om hvordan opplegget er i forkant av den første behandlingen, så er du forberedt. Samtidig kan du fortelle hvis det er noe du absoutt ikke orker. F.eks. tåler ikke jeg at noen holder for ørene mine (kommer sikkert av at voldtektsmannen absolutt skulle slikke meg i øret mens han holdt på). Kanskje har du noe liknende som du kan informere om? Det virker alltid veldig vanskelig så lenge vi ikke vet hva som skal skje. Etterpå føles det som en brakseier at man har våget - og overlevd!

Kos deg i badekaret!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...