Gå til innhold

fysikalsk behandling og svimmelhet


Gjest fille

Anbefalte innlegg

Fire-fem timer etter å ha vært hos fysioterapeut for første gang, opplevde jeg noe innmari ubehagelig.

HVer gang jeg skiftet stilling gikk rommet rundt og rundt, samtidig med at øynene prøvde fortvila å feste blikket.

Dette varte hele kvelden/natta og ganske mye av dagen etter.

Dagen etter der igjen var jeg ikke lenger så svimmel, men noe ustø når jeg gikk, vakla litt fra side til side.

I dag er jeg ganske slått ut og føler i grunn som om jeg har litt influensa-symptomer (ikke feber, men slapp og groggy)

Var dette det de kaller "virus på balanse-nerven"? Varer ikke det mye lenger?

Kan det ha vært fysioterapien? (Min teori, men fysioterapeuten sa at hun ALDRI hadde hørt om slike plager etter en behandling...vel, vel..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Hvis fysioterapeuten har behandlet nakken eller ryggen med massasje eller manipulering,er det ikke uvanlig at pasienten kan få etterreaksjoner slik du fikk.Dette gjelder særlig behandling av nakken hvis denne er stram og vond.

Virus på balansenerven er en infeksjon,og kan ikke settes i sammenheng med fysikalsk behandling.Hvis du også er forkjølet el.,kan du selvfølgelig få dette,men det går da sjelden så fort over.

Du kan mest sannsynlig fortsette behandling hos fysioterapeuten,men det kan være aktuelt å redusere litt på intensiteten,og dette må dere finne ut i samråd.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...