Gå til innhold

Støttegruppe


Solvelv

Anbefalte innlegg

Hei

Sitter her å gruer meg -og gleder meg om hverandre. I morgen begynner jeg i støttegruppe hos Senter mot incest.

Lurer på hvordan det er der. Litt engstelig for å bli intervjuet om alt det vonde som er inni meg. Det gjorde meg ikke noe før. Men nå står det skam skrevet i panna mi.

Girlunknown sa noe som satte seg hos meg. Om å skli bort fra verdenen, bort til ingenting. Det er slik jeg føler det. Jeg sklir bort, men blir så frustrert fordi det er så tomt inni meg. Og dersom det er noen følelser er det skammen...

Monotont.

Kanskje jeg forteller hvordan det går i morgen. Får se om jeg orker...

Hilsen

Solvelv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, Solvelv !

...Dette blir jo spennende.... -jeg har aldri vært med på noe sånt, men jeg håper virkelig at det vil gjøre deg godt!!

Det med å 'skli vekk' fra virkeligheten, tror jeg det er mange her inne som forstår... Vi må nok kjempe litt for å bli tilstedeværende noen og en hver...

Ønsker deg masse lykke til i morgen!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solvelv

Jeg vil bare ønske deg lykke til på støttegruppen. Til høsten har jeg også tenkt til å bli med på en støttegruppe. Så det er fint hvis du etter hvert forteller om dine erfaringer med gruppa. Her har du mailadressen min, hvis du heller vil skrive om det på mail enn å skrive her på forumet.

[email protected]

*styrkeklem om du vil ha en*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solvelv

Jeg vil bare ønske deg lykke til på støttegruppen. Til høsten har jeg også tenkt til å bli med på en støttegruppe. Så det er fint hvis du etter hvert forteller om dine erfaringer med gruppa. Her har du mailadressen min, hvis du heller vil skrive om det på mail enn å skrive her på forumet.

[email protected]

*styrkeklem om du vil ha en*

Hei!

Jo, dette blir spennende. Om du vil spørre så når du meg på [email protected]

Klem fra Solvelv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, Solvelv !

...Dette blir jo spennende.... -jeg har aldri vært med på noe sånt, men jeg håper virkelig at det vil gjøre deg godt!!

Det med å 'skli vekk' fra virkeligheten, tror jeg det er mange her inne som forstår... Vi må nok kjempe litt for å bli tilstedeværende noen og en hver...

Ønsker deg masse lykke til i morgen!!

*klem*

Hei

Sitter her med vondt i magen... gruer meg. Skummelt med alt som er nytt. Klokka er 12 nå, og jeg har ligget i intet siden klokka 8. Får se om jeg ikke får satt meg i gang litt. Mannen min er ferdig med garderoberommet, og nå er det bare å sette kurvsystemet inn der. Deilig med alt samlet på ett rom. Det er noe jeg gleder meg til. Å begynne... Må bare koble meg over på virkeligheten først.

Klem fra Solvelv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg en e-post etter hvert jeg.

Hei

Det hadde vært veldig koselig. Greier ikke å skrive noe i dag.

Vi snakkes.

Klem fra

Solvelv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...