Gå til innhold

Bestemor, hvorfor?


Gjest pi@-m@rtine

Anbefalte innlegg

Gjest pi@-m@rtine

Bestemor, hvorfor lot du meg ikke bare få være i fred, da jeg tagg og ba om å få slippe?

Hvorfor kunne jeg ikke få leke som andre småpier? Hvorfor måtte jeg "leke" med deg, ekle, vemmelige "leker" som bare gjorde vondt.............og du etterpå sa at nå kom jeg til Helvete?

Jeg fikk skylda for dine synder ! Jeg trodde på deg, da du sa at "det" hendte fordi jeg var en ond liten tøs, som fristet deg. Jeg trodde deg, da du sa at mamma kom til å sende meg på barnehjem, om hun fikk vite !

Du lo, da jeg fortalte mamma om "lekene" våre, for mamma trodde meg ikke !! ...........og jeg begynte å kaste opp på vei hjem fra skolen, fordi jeg aldri visste om "neste gang" ble i dag!

Nå er du død, bestemor, og jeg får aldri høre deg si : UNNSKYLD !! ..........men jeg sier Unnskyld til den lille jenta inni meg, hun som jeg alltid hatet, som jeg bestandig var sint på og ville straffe ! "Lille", du var like uskyldig som meg! Jeg skal ta vare på deg ...... -ALLTID!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!

Dette var utrolig sterk lesning! Sitter her med klump i halsen.

Ikke glem hvor langt du er kommet, du er så fantastisk.

*mange varme klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har du fått profesjonell hjelp for det du har opplevd? Det tror jeg er veldig viktig for å klare å komme seg videre, og kanskje en dag legge det bak seg. Glemme slikt kan man aldri, men man kan lære seg å leve med det.

Pass godt på deg selv!

Beste hilsen Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære deg...

håper du får hjelp til å jobbe videre med dette... Håper den lille jenta har forstått at ho er uten skyld i det som har hendt her?? Håper at skylda er lagt til den voksne, som burde vite bedre....

sender deg mange gode varme tanker og en forsiktig klem om du tar imot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...