Gå til innhold

En liten jente


girlunknown

Anbefalte innlegg

21. februar 2002

EN LITEN JENTE

En liten jente...

Men likevel stor.

Hun har ingen omsorg og varme,

verken fra far eller mor.

Fra første stund visste hun

at det var noe som var galt.

Hun ville vekk fra alt.

Hvor kan hun snu seg,

hvor kan hun gå?

Hvem kan hjelpe henne,

jenta er redd nå.

Det kommer noen,

de vil henne ikke vel.

Jenta gråter seg i søvn

-tårene renner,

det er mørkt i kveld.

Et dikt som beskriver noen av mine tanker og følelser. Jeg har begynt å jobbe med å få kontakt med den lille jenta som er et sted inni meg. Vondt er det, men likevel vil jeg gjøre det. På den måte kan jeg etter hvert få bli en mer hel person. Livet har vært og er fortsatt tøft, men jeg kjemper ikke alene lenger. Nedturene vil komme, det vet jeg. Da gjelder det å kunne holde fast på livet, og aldri gi slipp på det. Klamrer meg fast til håpet om og troen på et liv i frihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

*klemmer deg lenge*

Hold fast på det håpet!

Tenker på deg!

Beijo

Hei Beijo. Det er koselig å få svar fra noen nye personer. Kan ikke si at jeg har sett nicket ditt før. Kjenner jeg deg?

*klem tilbake til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Beijo. Det er koselig å få svar fra noen nye personer. Kan ikke si at jeg har sett nicket ditt før. Kjenner jeg deg?

*klem tilbake til deg*

Nei, du vet nok ikke hvem jeg er...

Har vært mye inne og lest her, men ikke skrevet selv... Først nå jeg har tatt mot til meg...

Stå på vennen!

tenker masse på deg!

*styrkeklemmer deg lenge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du vet nok ikke hvem jeg er...

Har vært mye inne og lest her, men ikke skrevet selv... Først nå jeg har tatt mot til meg...

Stå på vennen!

tenker masse på deg!

*styrkeklemmer deg lenge*

Da er det bra at du har tatt mot til deg og begynt og skrive, Beijo! Fortsett med det! Jeg syntes også det var skummelt å skulle skrive i begynnelsen, men det hjalp etter hvert. Her er det så mange koselige og gode mennesker, som støtter utrolig mye!

*klem til deg også hvis du vil ha en*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterke ord fra deg, girlunknown. Du er tøff, og du kommer gjennom som et helt menneske!!! Tro på det!!!

*Klemmer deg*

Jeg har ikke noe falg faktisk. Må bare holde ut, for tenk på alle dem som bryr seg om meg og faktisk trenger meg! Blant annet søsteren min og vennene mine. Og JEG trenger også meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stå på vennen min, du er flink, du er tøff... Og jeg ser virkelig fram til å møte deg igjen... Håper vi kan få tatt oss en liten prat igjen da...

Jeg vet du finner fram til den lille jenta, jeg vet du vil få henne fram i lyset, få henne til å føle seg trygg på livet igjen... Det kan ta sin tid, men en dag kommer hun fram igjen... Lykke til vennen min!!! Husk jeg er glad i deg!!!

*mange gode varme klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stå på vennen min, du er flink, du er tøff... Og jeg ser virkelig fram til å møte deg igjen... Håper vi kan få tatt oss en liten prat igjen da...

Jeg vet du finner fram til den lille jenta, jeg vet du vil få henne fram i lyset, få henne til å føle seg trygg på livet igjen... Det kan ta sin tid, men en dag kommer hun fram igjen... Lykke til vennen min!!! Husk jeg er glad i deg!!!

*mange gode varme klemmer*

Glad i deg også trampe. Jeg gleder meg til å treffe deg igjen om ikke lenge!Og ja vi må få pratet sammen da!Er så altfor lenge siden vi pratet med hverandre annet enn på telefonen eller chat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stå på vennen min, du er flink, du er tøff... Og jeg ser virkelig fram til å møte deg igjen... Håper vi kan få tatt oss en liten prat igjen da...

Jeg vet du finner fram til den lille jenta, jeg vet du vil få henne fram i lyset, få henne til å føle seg trygg på livet igjen... Det kan ta sin tid, men en dag kommer hun fram igjen... Lykke til vennen min!!! Husk jeg er glad i deg!!!

*mange gode varme klemmer*

Glad i deg også trampe. Jeg gleder meg til å treffe deg igjen om ikke lenge!Og ja vi må få pratet sammen da!Er så altfor lenge siden vi pratet med hverandre annet enn på telefonen eller chat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...