Gå til innhold

Alkohol


hellanel

Anbefalte innlegg

Jeg vet at jeg drikker for mye for tida, og jeg vet at jeg må stoppe. Hadde en periode i høst hvor jeg ikke drakk, men nå er jeg der igjen. Det som skjer når jeg drikker er merkelig. På en måte er det en flukt, men følelsene blir jo mye sterkere, så jeg får det ikke noe bra. MEN det gjør på en måte at jeg kommer i kontakt med følelser jeg ellers har gjemt så langt bort. Det er vondt og godt på samme tid......???? Er det andre som har det sånn??

Selv om jeg med hodet vet at jeg må ha respekt for alkohol er det utrolig vanskelig å la det være. Siden jeg er alene med to barn sitter jeg mye hjemme alene om kveldene, og da er det ofte godt å drikke litt.

I den fasen jeg er nå med å "grave" i hemmeligheter, syns jeg det er vanskelig å være så streng mot meg selv og nekte meg selv alkohol. Selv om det blinker røde varsel-lys....

Jeg er veldig drittlei alt. Vil helst bare sove, og når jeg våkner er alt det vonde og vanskelige borte...... Jeg er så redd for det som kommer når jeg "graver", redd for å miste kontroll! Redd for at jeg ikke skal klare å ta meg av gutta mine.... Redd for at jeg ikke skal klare jobben min.... Redd for at alkoholen skal ta overhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ollivia

Kjære deg

Vet ikke hva jeg skal skrive, vet hvordan det er å grave i vonde minner. Vær snill med deg selv, vær forsiktig med alkoholen, sender deg masse klemmer hvis du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...