Gå til innhold

Hvordan vil du forklare ordet "kjemi".?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Da er du i hvert fall ikke ærlig. 

Men tilbake til antallet menn du har datet. 

7 kaffekopper er ikke mye :)

Jeg har like store problemer å si at jeg ikke er interessert , som andre har å forklare den direkte årsak til at de ikke føler kjemi. Altså jeg er redd for å såre. Så jeg stakk av på en måte. 

Det er gjerne ikke så ille som jeg tror .. Altså antall dater og avvisninger. 

Jeg sliter ikke så mye med avvisninger om jeg treffer en person en gang. Men det går litt utover selvtilliten. Sliter med når jeg har møtt en person ganske lenge for så å få en avvisning. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg pleier å skrive som en venn og så stikke av når jeg ikke er interessert. Da er man ikke ærlig da heller men men jeg klarer normalt sett ikke si det rett ut engang. Og skal jeg fortelle årsakene til at jeg ikke ville treffe noen av de jeg traff igjen så vil mange si at jeg er en drittsekk. Men jeg antar at de som har avvist meg har lignende årsaker. ;)

Det er mye mer ærlig å si at man ikke har rett kjemi (eller ikke "helt fant tonen", som vel betyr omtrent det samme) enn bare å stikke av uten begrunnelse/la være å svare på meldinger etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xtra skrev:

Det er mye mer ærlig å si at man ikke har rett kjemi (eller ikke "helt fant tonen", som vel betyr omtrent det samme) enn bare å stikke av uten begrunnelse/la være å svare på meldinger etc.

Jeg svarer hyggelig i starten som en venn, og så forsøker jeg bare å stikke "hodet i sanden" så fort som mulig,  men jeg synes heller ikke at man uttdyper det helt rett med å bare si: vi har ikke rett kjemi... for det er ofte en begrunnelse til det. Og det er den jeg ønsker å høre. Noe som kanskje mange mener er kleint. Jeg vil ikke høre den over et bord der vi drikker kaffe, men hadde satt pris på at vedkommende skrev hva den tenkte og følte i etterkant. Det er min mening. Men alle må få mene det de mener. :) 

Årsaken at jeg gjør som jeg gjør er at jeg er redd for å såre, så jeg hadde ikke klart å sagt det ærlige svaret selv. Annet enn om vedkommende oppførte seg som en dust ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...