Gå til innhold

Problemer som følger etter et psykisk og fysisk overgrep


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tiden har gått, men det er noe som verker i meg. 

Jeg kan iblant bli sint. Føler meg ydmyket. Føler meg som et spørsmål iblant, selv om det går bedre og fremover med meg. 

Jeg har opplevd å bli drust til opp i skrittet. Alt kunne endt med skader. Alle vet at slikt kan gi skader. Men det er langt tid siden og alt det ut til å ha gått bra. Slagene var mange og ekstremt harde og vonde. Jeg så en film om noe vold og sadistiske handlinger og da ble jeg dårlig og sint. Begynte å tenke på hvordan jeg har psykisk og fysisk blitt behandlet. 

Er det noen som vet om det er normalt med sinne iblant for dem som har opplevd vold og psykisk og fysisk misshandling? 

 

Anonymkode: 48ace...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tiden har gått, men det er noe som verker i meg. 

Jeg kan iblant bli sint. Føler meg ydmyket. Føler meg som et spørsmål iblant, selv om det går bedre og fremover med meg. 

Jeg har opplevd å bli drust til opp i skrittet. Alt kunne endt med skader. Alle vet at slikt kan gi skader. Men det er langt tid siden og alt det ut til å ha gått bra. Slagene var mange og ekstremt harde og vonde. Jeg så en film om noe vold og sadistiske handlinger og da ble jeg dårlig og sint. Begynte å tenke på hvordan jeg har psykisk og fysisk blitt behandlet. 

Er det noen som vet om det er normalt med sinne iblant for dem som har opplevd vold og psykisk og fysisk misshandling? 

 

Anonymkode: 48ace...e36

Å kjenne på sinne i denne forbindelse er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt, det er hjelp å få,håper du har et senter/psyk å snakke med. 💗 💗 

Anonymkode: d33da...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er normalt. Jeg går i spinn selv, av alle menn med en viss livsstil og væremåte etter maktovergrep fra en av den "gruppen". Tankene mine er skikkelig hardcore og på "verden hadde vært et bedre sted uten menn som dere"-nivå. Går rett i forsvar og er verbalt ufin. 

Anonymkode: a283d...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, XbellaX skrev:

Å kjenne på sinne i denne forbindelse er helt normalt.

Takk. Det er hva jeg sitter igjen med etter denne opplevelsen. Jeg satt å så på en sadistisk film i helgen, og jeg ble rett og slett rasende sint inni meg på den personen som behandlet meg på den måten. Begynte å tenke på om vedkommende egentlig var klar over hva han gjorde mot meg osv. Det kunne virke som om han var. Å slå med full kraft mot visse sårbare punkter på kroppen er farlig. Det vet de fleste. Jeg skader bare meg selv av å bli sint, så jeg er forsøker å finne min måte å mestre det på. Noen i poltiet sa at de trodde meg. Jeg ble anbefalt å anmelde han av politiet, men jeg valgte å la være. Men jeg sliter med det i etterkant. Egentlig så burde vedkommende fått sin straff for det han gjorde. 

Anonymkode: 48ace...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...