AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 I 2015 gikk jeg til legen med en glatt litt avlang kul inni brystet. Jeg hadde da i forkant kjent masse på den, så visste nøyaktig hvor den lå. Legen henviste meg til mammografi for å sjekke forsikkerhetskyld. De sjekket kulen på sykehuset og fikk etter skanning vite at det heldigvis bare var en kjertel. (Brysknute/kjertel. De sjekket mitt andre bryst for å være helt sikker. Nå 2år etter har jeg fortsatt den der?! Tror og mener den er på samme plass, men liker ikke å kjenne denne lille kulen. Bør jeg dra inn igjen? Den har vært der hele tiden tror jeg, men kun den siste tiden jeg har begynt å bemerke meg på den igjen. Kan det være samme kul? Noen hatt lignende? Vær så grei å svar meg...blir fort engstelig. Hilsen 2-barns mamma på 30. Anonymkode: 693fa...a90 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/438953-hjelpkulen-er-der-enda/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.