Gå til innhold

Besvimelse ved oppkast og diare


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For andre gang har jeg opplevd besvimelse, i forbindelse med oppkast og diare. Nå siste gang, for tre dager siden, besvimte jeg på vei til toalettet. Jeg var da kvalm, og hadde mageondt, i forkant. Og det var i forkant av "første runde" med oppkast.

Jeg opplevde også det samme for ca to år siden. Er dette noe som bør sjekkes bedre ut?

Anonymkode: c07af...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For andre gang har jeg opplevd besvimelse, i forbindelse med oppkast og diare. Nå siste gang, for tre dager siden, besvimte jeg på vei til toalettet. Jeg var da kvalm, og hadde mageondt, i forkant. Og det var i forkant av "første runde" med oppkast.

Jeg opplevde også det samme for ca to år siden. Er dette noe som bør sjekkes bedre ut?

Anonymkode: c07af...ebf

Hvis det er TO ÅR mellom så hadde jeg ikke brydd meg om det. Hadde det vært snakk om få dager så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er vel det man kaller en synkope. Besvimelse uten kjent  årsak, der man også våkner relativt raskt. Dette kan skje oss alle. Væskeunderskudd kan være en annen årsak. Klarer man å beholde væske ved omgangssyke, er det av det gode. Bruk svært små mengder av gangen for ikke å irritere magesekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...