Gå til innhold

lavt stoffskifte og depresjon


haifisch

Anbefalte innlegg

hallo

jeg fant nylig ut at jeg har lavt stoffskifte, har hatt symptomer på det i cirka ett år. har også hatt depresjon i 4-5 år.

blir så frustrert når alle rundt meg sier depresjonen sikkert kommer av stoffskiftet mitt når jeg har hatt den lengre enn jeg har hatt symptomene på lavt stoffskifte og jeg alltid har tenkt at den har andre årsaker. har definitivt veldig lav energi pga. stoffskiftet, var mye sliten før, men nå er det veldig ille.

jeg lurer på om det er mulig at jeg har lav energi og (andre) depresjonssymptomer av både stoffskiftet og depresjonen, eller om jeg kan ha depresjon av andre årsaker som kanskje blir verre av stoffskiftet? får jeg vite dette nå når jeg tar medisin, om jeg får mer energi og de andre symptomene på stoffskiftet forsvinner, men depresjonen blir? 

Endret av haifisch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...