Gå til innhold

Svenske jøder flykter fra Sverige

Anbefalte innlegg

Så ille har det altså blitt. Og nei, det skjer ikke pga nynazister.

https://samnytt.se/flydde-judehatet-i-sverige-pekar-ut-muslimer-som-bakomliggande/

En ung jødiske kvinne står modig frem på svensk TV og forteller at det er muslimer fra Midtøsten som gjør at jøder forlater Sverige. Reporteren virker ikke helt fornøyd med akkurat det svaret.

Til svensk TV4 sier Nina at man i Sverige er svært flinke til å fordømme nazister, noe hun setter pris på. Men det er ikke de forholdsvis få nazistene som fra tid til annen samlet viser sine ansikt i gatene som er Ninas mareritt og årsak til flukten til Israel. Truslene kommer fra et annet hold:

Reporter: Fra hvor kommer trusselen da, mener du?

Nina: Men det kommer fra dem som har bakgrunn fra Midtøsten?

Reporter: Muslimer fremfor alt?

Nina: Ja.

Anonymkode: 38fb7...ca5

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/440009-svenske-j%C3%B8der-flykter-fra-sverige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare veldig rystet over å lese dette. Hvordan kan det ha blitt sånn. De har jo en veldig klok og flink statsminister synes jeg. Kan det være småbarnstreker som står bak.At man ønsker andre skoler for barna.  Bare unger er jo unger.

Anonymkode: 626ef...743

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare veldig rystet over å lese dette. Hvordan kan det ha blitt sånn. De har jo en veldig klok og flink statsminister synes jeg.

Löfven? Virkelig...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være småbarnstreker som står bak.At man ønsker andre skoler for barna.  Bare unger er jo unger.

Jødene rømmer ikke landet pga småbarnstreker. 

I Frankrike er antallet jøder som forlater landet 5-doblet de senere år. Skyldes neppe bøllete småunger, nei.

Anonymkode: 38fb7...ca5

Worrisome Plenty

Jøder er en utsatt gruppe ja. De stigmatiseres for sitt Israel engasjement fra venstresiden, og fra innvandrere hele tiden. 

Man skal heller ikke tro att den ensidige propagandaen ang hvor fæle Israel er, ikke fører til skepsis mot jøder.

Dessuten er det få av jødene, de har ikke styrke i antall slik muslimer har. Er det noen som hater muslimer er det mange "mål" for skadeverk, mens synagoger er det ikke mange av i Norden. I Norge er det 2.

Så når Arfan Bhatti skulle ta frem sitt jødehat, hadde han kun 1 mål, synagogen i Oslo, der folk som levde under krigen bor på det jødiske sykehjemmet rett ved siden av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...