dione1 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Jeg falt på isen i går og hodet smalt godt bakover, fikk umiddelbart en kul ( den er nesten borte nå). Opplevde ingen bevisstløsthet/ kvalme/ hodepine. Men er veldig urolig av meg så oppsøkte likevel legevakta etter 3 timer. Hun utførte en del tester, alt så bra ut. Det har nå gått nesten 24 timer siden, og jeg føler meg fortsatt fin, bare litt øm i nakken og rundt området som traff isen. Er det fortsatt mulighet for at en blødning kan inntreffe? Har hørt langsomt hematom, men legen sa dette er noe som vanligvis skjer med eldre/ og alkoholikere. Likevel er jeg bekymra. Kan jeg leve som normalt eller overvåke meg selv i flere uker fremover? Dame 32 år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/440304-jeg-falt-og-slo-bakhodet-hardt-i-isen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 15 minutter siden, dione1 skrev: Jeg falt på isen i går og hodet smalt godt bakover, fikk umiddelbart en kul ( den er nesten borte nå). Opplevde ingen bevisstløsthet/ kvalme/ hodepine. Men er veldig urolig av meg så oppsøkte likevel legevakta etter 3 timer. Hun utførte en del tester, alt så bra ut. Det har nå gått nesten 24 timer siden, og jeg føler meg fortsatt fin, bare litt øm i nakken og rundt området som traff isen. Er det fortsatt mulighet for at en blødning kan inntreffe? Har hørt langsomt hematom, men legen sa dette er noe som vanligvis skjer med eldre/ og alkoholikere. Likevel er jeg bekymra. Kan jeg leve som normalt eller overvåke meg selv i flere uker fremover? Dame 32 år Du kan leve normalt, Det er en usedvanlig liten risiko for at du skal ha en blødning når du overhodet ikke har symptomer etter så lang tid, og om du nå skulle tilhøre den promillen som er unntaket fra regelen, så vil du oppdage det uten å måtte overvåke deg selv. Prøv å parker bekymringen din. Anonymkode: 55d1d...3a0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/440304-jeg-falt-og-slo-bakhodet-hardt-i-isen/#findComment-3834478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ColaZero Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 1 time siden, dione1 skrev: Jeg falt på isen i går og hodet smalt godt bakover, fikk umiddelbart en kul ( den er nesten borte nå). Opplevde ingen bevisstløsthet/ kvalme/ hodepine. Men er veldig urolig av meg så oppsøkte likevel legevakta etter 3 timer. Hun utførte en del tester, alt så bra ut. Det har nå gått nesten 24 timer siden, og jeg føler meg fortsatt fin, bare litt øm i nakken og rundt området som traff isen. Er det fortsatt mulighet for at en blødning kan inntreffe? Har hørt langsomt hematom, men legen sa dette er noe som vanligvis skjer med eldre/ og alkoholikere. Likevel er jeg bekymra. Kan jeg leve som normalt eller overvåke meg selv i flere uker fremover? Dame 32 år Helt enig med anonym. Dette kan du ta helt med ro. Du hadde ikke engang behøvd å dra til legevakten (sier dette for å illustrere hvor uskyldig dette er) Men helt ok at du gjorde det, mange andre hadde også det. Gjør det du ellers ville gjort i dag, måke snø feks. Det må jeg. Etterpå. Kanskje i morgen....gjesp Kan hende du vil være litt øm i nakken noen dager, helt ufarlig det og. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/440304-jeg-falt-og-slo-bakhodet-hardt-i-isen/#findComment-3834495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.