Lillemus Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Tja... Har vært litt småsjuk denne uka, men lørdag - 8,5 km rolig tur søndag - 5,8 km rolig tur Er med på dytt.no så det blir forhåpentligvis en del gåing fremover! 1 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 (endret) Trening onsdag: 5 km på mølla på 24 minutter pluss styrke. Trening fredag 5 km på mølla på 23 minutter pluss styrke. Har vært litt lat i det siste, mulig fordi jeg forsøker å kutte ned på brus og saft på hverdager. Da mister jeg litt kick. . Blir lat istedet. Endret 11. februar 2018 av Mina1 0 Siter
cilie Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Jeg har dessverre falt helt ut. En krevende omstilling på jobb og en elendig helsesituasjon har resultert i at treningen bare har måttet vike. Nå er jeg imidlertid klar for å starte igjen og håper jeg har noe å melde etter kommende uke✌️ Nye sko er kjøpt inn - strengt talt ikke nødvendig - men de ropte på meg! Så håper jeg forkjølelse og overtråkk holder seg laaangt vekk. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 6 minutter siden, cilie skrev: Jeg har dessverre falt helt ut. En krevende omstilling på jobb og en elendig helsesituasjon har resultert i at treningen bare har måttet vike. Nå er jeg imidlertid klar for å starte igjen og håper jeg har noe å melde etter kommende uke✌️ Nye sko er kjøpt inn - strengt talt ikke nødvendig - men de ropte på meg! Så håper jeg forkjølelse og overtråkk holder seg laaangt vekk. Så lenge du er i denne tråden har du ikke falt helt ut 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 1 time siden, Lillemus skrev: Tja... Har vært litt småsjuk denne uka, men lørdag - 8,5 km rolig tur søndag - 5,8 km rolig tur Er med på dytt.no så det blir forhåpentligvis en del gåing fremover! Det er jo ikke så verst. Får sjekke hva dytt er. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 1 time siden, Mina1 skrev: Trening onsdag: 5 km på mølla på 24 minutter pluss styrke. Trening fredag 5 km på mølla på 23 minutter pluss styrke. Har vært litt lat i det siste, mulig fordi jeg forsøker å kutte ned på brus og saft på hverdager. Da mister jeg litt kick. . Blir lat istedet. Du blir bare raskere og raskere. Blir fort flaut for meg om vi havner i samme løp en gang.... 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Veldig bra uke, egentlig: 3x styrketrening Skiturer på 10km og 8 km Joggetur på 5 km. Det var tungt og tregt i snøen. Som å løpe i sand. Sikkert bra for meg :-) Masse fastelavensboller, litt rødvin, pottis etc sørger for at energiregnskapet blir i balanse, og vel så det. 0 Siter
emilie321 Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Elendig uke og har ingen andre enn meg selv å skylde på dessverre. Har ikke vært helt go i hue denne uka, men fornøyd over at jeg iallefall greide å manne meg opp til å trene på tirsdag ( 90 min styrke) Håper og regner med bedre at neste uke blir bedre. 1 Siter
emilie321 Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Akkurat nå, emilie321 skrev: Elendig uke og har ingen andre enn meg selv å skylde på dessverre. Har ikke vært helt go i hue denne uka, men fornøyd over at jeg iallefall greide å manne meg opp til å trene på tirsdag ( 90 min styrke) Håper og regner med at neste uke blir bedre. 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 (endret) 1 time siden, Gargamel skrev: Du blir bare raskere og raskere. Blir fort flaut for meg om vi havner i samme løp en gang.... Du er sprek du, så ingenting å være flau over :). Jeg har vært lat i dag. Kun vært inne å spist masse god mat som jeg har laget . Avslappingsdag Endret 11. februar 2018 av Mina1 0 Siter
påskelilje Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Det ble bare én økt på meg denne uka. Gikk en lang tur i raskt tempo på tirsdag - 11,3 km på 2 timer og rundt 300 meters høydeforskjell. Hadde planer om både skitur og svømming i helga, men ble syk 0 Siter
cilie Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 2 timer siden, Gargamel skrev: Så lenge du er i denne tråden har du ikke falt helt ut Hehe nei, men merker at det har blitt helt naturlig å ikke trene, samtidig som selvbildet mitt ikke liker å være en som ikke trener... 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 12. februar 2018 Skrevet 12. februar 2018 17 timer siden, Gargamel skrev: Veldig bra uke, egentlig: 3x styrketrening Skiturer på 10km og 8 km Joggetur på 5 km. Det var tungt og tregt i snøen. Som å løpe i sand. Sikkert bra for meg :-) Masse fastelavensboller, litt rødvin, pottis etc sørger for at energiregnskapet blir i balanse, og vel så det. Du har jo vært supersprek denne uken som var. Det hjelper med god mat og drikke ja for at man skal holde energien i orden. Jeg meker det. Lever jeg veldig sunt så sliter jeg med motivasjon og energien. Jeg må ha litt påskudd av et eller annet for å holde meg igang. Men huff.. det er ikke bra Jeg bør skjerpe meg. 0 Siter
påskelilje Skrevet 12. februar 2018 Skrevet 12. februar 2018 18 timer siden, Gargamel skrev: Så lenge du er i denne tråden har du ikke falt helt ut Enig med Gargamel! Du kommer i gang igjen! Hva med å lage en ukeplan over når du kommer hjem fra jobb hver dag og hva du skal om kveldene. Kanskje ser du at f.eks. onsdag, da har du tid til å gå en kveldstur! Og søndag! 0 Siter
cilie Skrevet 12. februar 2018 Skrevet 12. februar 2018 2 timer siden, påskelilje skrev: Enig med Gargamel! Du kommer i gang igjen! Hva med å lage en ukeplan over når du kommer hjem fra jobb hver dag og hva du skal om kveldene. Kanskje ser du at f.eks. onsdag, da har du tid til å gå en kveldstur! Og søndag! Ja, det er nok lurt å planlegge. 3 x pr uke burde være realistisk i starten. 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 15. februar 2018 Skrevet 15. februar 2018 Noe positivt her : hvordan er det med treningen folkens? Her er det mye snø og vanskelig med tanke på utetrening. Men har trent en gang inne denne uken 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.