Gå til innhold

Trening uke 6


Lillemus

Anbefalte innlegg

Tja... Har vært litt småsjuk denne uka, men 

lørdag - 8,5 km rolig tur

søndag - 5,8 km rolig tur

Er med på dytt.no så det blir forhåpentligvis en del gåing fremover! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trening onsdag: 5 km på mølla på 24 minutter pluss styrke. Trening fredag 5 km på mølla på 23 minutter pluss styrke. Har vært litt lat i det siste, mulig fordi jeg forsøker å kutte ned på brus og saft på hverdager. Da mister jeg litt kick. :D. Blir lat istedet. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre falt helt ut. En krevende omstilling på jobb og en elendig helsesituasjon har resultert i at treningen bare har måttet vike. Nå er jeg imidlertid klar for å starte igjen og håper jeg har noe å melde etter kommende uke✌️ Nye sko er kjøpt inn - strengt talt ikke nødvendig - men de ropte på meg! Så håper jeg forkjølelse og overtråkk holder seg laaangt vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
6 minutter siden, cilie skrev:

Jeg har dessverre falt helt ut. En krevende omstilling på jobb og en elendig helsesituasjon har resultert i at treningen bare har måttet vike. Nå er jeg imidlertid klar for å starte igjen og håper jeg har noe å melde etter kommende uke✌️ Nye sko er kjøpt inn - strengt talt ikke nødvendig - men de ropte på meg! Så håper jeg forkjølelse og overtråkk holder seg laaangt vekk.

Så lenge du er i denne tråden har du ikke falt helt ut:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, Lillemus skrev:

Tja... Har vært litt småsjuk denne uka, men 

lørdag - 8,5 km rolig tur

søndag - 5,8 km rolig tur

Er med på dytt.no så det blir forhåpentligvis en del gåing fremover! :) 

Det er jo ikke så verst. Får sjekke hva dytt er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, Mina1 skrev:

Trening onsdag: 5 km på mølla på 24 minutter pluss styrke. Trening fredag 5 km på mølla på 23 minutter pluss styrke. Har vært litt lat i det siste, mulig fordi jeg forsøker å kutte ned på brus og saft på hverdager. Da mister jeg litt kick. :D. Blir lat istedet. 

Du blir bare raskere og raskere. Blir fort flaut for meg om vi havner i samme løp en gang....:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Veldig bra uke, egentlig:

3x styrketrening 

Skiturer på 10km og 8 km

Joggetur på 5 km. Det var tungt og tregt i snøen. Som å løpe i sand. Sikkert bra for meg :-)

Masse fastelavensboller, litt rødvin, pottis etc sørger for at energiregnskapet blir i balanse, og vel så det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig uke og har ingen andre enn meg selv å skylde på dessverre. Har ikke vært helt go i hue denne uka, men fornøyd over at jeg iallefall greide å manne meg opp til å trene på tirsdag ( 90 min styrke) Håper og regner med bedre at neste uke blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, emilie321 skrev:

Elendig uke og har ingen andre enn meg selv å skylde på dessverre. Har ikke vært helt go i hue denne uka, men fornøyd over at jeg iallefall greide å manne meg opp til å trene på tirsdag ( 90 min styrke) Håper og regner med at neste uke blir bedre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Du blir bare raskere og raskere. Blir fort flaut for meg om vi havner i samme løp en gang....:P 

Du er sprek du, så ingenting å være flau over :). Jeg har vært lat i dag. Kun vært inne å spist masse god mat som jeg har laget :D . Avslappingsdag ;)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bare én økt på meg denne uka. Gikk en lang tur i raskt tempo på tirsdag  - 11,3 km på 2 timer og rundt 300 meters høydeforskjell.

Hadde planer om både skitur og svømming i helga, men ble syk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Så lenge du er i denne tråden har du ikke falt helt ut:)

 

Hehe nei, men merker at det har blitt helt naturlig å ikke trene, samtidig som selvbildet mitt ikke liker å være en som ikke trener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Gargamel skrev:

Veldig bra uke, egentlig:

3x styrketrening 

Skiturer på 10km og 8 km

Joggetur på 5 km. Det var tungt og tregt i snøen. Som å løpe i sand. Sikkert bra for meg :-)

Masse fastelavensboller, litt rødvin, pottis etc sørger for at energiregnskapet blir i balanse, og vel så det. 

Du har jo vært supersprek denne uken som var.

Det hjelper med god mat og drikke ja for at man skal holde energien i orden. Jeg meker det. Lever jeg veldig sunt så sliter jeg med motivasjon og energien. Jeg må ha litt påskudd av et eller annet for å holde meg igang. Men huff.. det er ikke bra ;) Jeg bør skjerpe meg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Gargamel skrev:

Så lenge du er i denne tråden har du ikke falt helt ut:)

 

Enig med Gargamel! Du kommer i gang igjen! Hva med å lage en ukeplan over når du kommer hjem fra jobb hver dag og hva du skal om kveldene. Kanskje ser du at f.eks. onsdag, da har du tid til å gå en kveldstur! Og søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, påskelilje skrev:

Enig med Gargamel! Du kommer i gang igjen! Hva med å lage en ukeplan over når du kommer hjem fra jobb hver dag og hva du skal om kveldene. Kanskje ser du at f.eks. onsdag, da har du tid til å gå en kveldstur! Og søndag!

Ja, det er nok lurt å planlegge. 3 x pr uke burde være realistisk i starten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe positivt her : hvordan er det med treningen folkens? Her er det mye snø og vanskelig med tanke på utetrening. Men har trent en gang inne denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...