Gå til innhold

Inngrodd hårsekk /cyste


Helene Napstad

Anbefalte innlegg

Helene Napstad

Hei

Jeg har fått inngrodd hårsekk/cyste utvendig på kjønnsleppen. Blitt som en drue og den er kjempehard. Har ikke klart å stikke hull på den da den er så hard. Veldig smertefull og øm. Har hatt den i ca.2 uker nå.

Kan jeg få medisiner for det, eller må jeg ha kirurgisk inngep?

Håper på raskt svar

Med vennlig hilsen

Helene Napstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Helene Napstad skrev:

Hei

Jeg har fått inngrodd hårsekk/cyste utvendig på kjønnsleppen. Blitt som en drue og den er kjempehard. Har ikke klart å stikke hull på den da den er så hard. Veldig smertefull og øm. Har hatt den i ca.2 uker nå.

Kan jeg få medisiner for det, eller må jeg ha kirurgisk inngep?

Håper på raskt svar

Med vennlig hilsen

Helene Napstad

Har du prøvd grønnsåpevann? Det kan fungere. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvis du har prøvd det meste er vel et legebesøk neste post?.Jeg har hatt akkurat samme problem og gikk til legen etter å ha prøvd all verdens kjerringråd. Hun fikset det raskt og enkelt. Et lite snitt og så tømte hun absessen. Jeg vet ikke om du barberer deg og at det er grunnen? Hvis du gjør det finnes det spritholdige geleer som du kan smøre på etterpå for å desinfisere. Jeg barberer bare bikinilinjen men det er så sensitiv hud der at det fort oppstår problemer som inngrodde hår. Jeg er kjempenøye med hygienen og smører meg med kokosnøttolje jevnlig. Det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...