Gå til innhold

Det lukter ille fra penisen

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en kjæreste, en utrolig fin og god mann 😊 Vi sees ikke så ofte, men ved et par anledninger da vi har kost litt, har det luktet veldig stramt og ekkelt fra penisen hans... Han har trang forhud, og ved de to anledningene der det har plutselig begynt å lukte vondt,(det oppstår plutselig) har han sagt det gjorde vondt ( pga forhuden) Og vi har avsluttet kosen. Lukten er forferdelig stram, det lukter fra hånden min og i luften... Jeg vil spørre han på en eller annen måte ang dette, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram... Han merker garantert dette selv, og det er nok flaut!

Hva skal jeg si til han?

Anonymkode: 8b4b4...ae1

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/440461-det-lukter-ille-fra-penisen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått en kjæreste, en utrolig fin og god mann 😊 Vi sees ikke så ofte, men ved et par anledninger da vi har kost litt, har det luktet veldig stramt og ekkelt fra penisen hans... Han har trang forhud, og ved de to anledningene der det har plutselig begynt å lukte vondt,(det oppstår plutselig) har han sagt det gjorde vondt ( pga forhuden) Og vi har avsluttet kosen. Lukten er forferdelig stram, det lukter fra hånden min og i luften... Jeg vil spørre han på en eller annen måte ang dette, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram... Han merker garantert dette selv, og det er nok flaut!

Hva skal jeg si til han?

Nei det er vel bare å si det som det er? Ikke godt med trang forhud sikkert og det kan samle seg smuss der, han bør jo få fikset på det. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg si til han?

Kanskje gynekologen inne på forumet kunne vite noe om dette ? Selv om det er en mann. 

Anonymkode: 2ebac...43d

Worrisome Plenty

Har han trang forhud, så lønner det seg å få den snittet, eller omskjært. Dette gjøres i lokalbedøvelse på urologisk poliklinikk. Det høres jo ut som ett problem. Det er lang ventetid, så det lønner seg å bare gå til fastlege å be om henvisning. Den trange forhuden kan han ha forårsaket balanitt, og da er det feks prøve daktar uten resept, eller få en resept på noe sterkere fra legen.

Endret av Worrysome plenty

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...