Gå til innhold

Ønsker desperat jobb, men alle vil ha en utadvendt og trygg person som arbeidstaker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med sosial angst og i perioder depresjon. Jeg har AAP på 6 året og har vært innom 2 praksisplasser/tiltak uten å ha fått jobb. Det er ingenting i verden jeg ønsker mer enn å få en jobb! 

Omtrent alle stillingsannonsene ønsker utadvendte personer som er trygge på seg selv, noe jeg også skjønner at de ønsker. Jeg er er egentlig ganske utadvendt, men trenger bare å bli trygg først. Dette er noe jeg selvsagt ikke kan si i et jobbintervju. Men jeg sliter med å skulle spille en rolle, når jeg egentlig er er nervevrak (i starten) dette er også noe som ikke kan skjules ettersom jeg lett begynner å skjelve i hender og faktisk i hodet. 

Hva i huleste gjør jeg ?? Er virkelig desperat og setter evig pris på tips og råd om hva jeg kan gjøre i denne situasjon og eventuelt hvor det er realistisk at jeg jobber. 

Anonymkode: 8fa7d...12e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter med sosial angst og i perioder depresjon. Jeg har AAP på 6 året og har vært innom 2 praksisplasser/tiltak uten å ha fått jobb. Det er ingenting i verden jeg ønsker mer enn å få en jobb! 

Omtrent alle stillingsannonsene ønsker utadvendte personer som er trygge på seg selv, noe jeg også skjønner at de ønsker. Jeg er er egentlig ganske utadvendt, men trenger bare å bli trygg først. Dette er noe jeg selvsagt ikke kan si i et jobbintervju. Men jeg sliter med å skulle spille en rolle, når jeg egentlig er er nervevrak (i starten) dette er også noe som ikke kan skjules ettersom jeg lett begynner å skjelve i hender og faktisk i hodet. 

Hva i huleste gjør jeg ?? Er virkelig desperat og setter evig pris på tips og råd om hva jeg kan gjøre i denne situasjon og eventuelt hvor det er realistisk at jeg jobber. 

Må også legge til at jeg ikke har hatt fravær i i de jobbene jeg har vært. Og at jeg sliter med konsentrasjon og korttidsminne , noe som resulterer i min angst, og at jeg trenger litt ekstra tid. 

Hva gjør jeg??

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Må også legge til at jeg ikke har hatt fravær i i de jobbene jeg har vært. Og at jeg sliter med konsentrasjon og korttidsminne , noe som resulterer i min angst, og at jeg trenger litt ekstra tid. 

Hva gjør jeg??

Hvilken praksis har du vært i?

Anonymkode: a8299...877

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, du kan si det i et jobbintervju. Selv om det for deg virker utenkelig så kan det oppleves forfriskende at en kandidat faktisk viser menneskelighet.  

Evt kan du forhør deg med NAV om de kan hjelpe deg inn/være døråpner. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken praksis har du vært i?

Anonymkode: a8299...877

Bolig og dagsenter

Skrevet
13 minutter siden, XbellaX skrev:

Jo, du kan si det i et jobbintervju. Selv om det for deg virker utenkelig så kan det oppleves forfriskende at en kandidat faktisk viser menneskelighet.  

Evt kan du forhør deg med NAV om de kan hjelpe deg inn/være døråpner. 

Kanskje jeg jeg kan forsøke å si det, har vel ikke så mye å tape. Men det føles så kleint å være slik. Tenk å være redd for mennesker , det er vanskelig å innrømme.

takk xbellax!:)

forresten,  jeg vil at du skal vite at DU er mye av grunnen til at jeg har blitt bedre psykisk, for du har gitt meg opptil flere svar som har lettet mitt sinn. Du må være en fantastisk person. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg jeg kan forsøke å si det, har vel ikke så mye å tape. Men det føles så kleint å være slik. Tenk å være redd for mennesker , det er vanskelig å innrømme.

takk xbellax!:)

Du er mer normal enn du aner :-) 

Når du blir tryggere håper jeg du skaffer deg et nick slik at det blir mulig å følge utviklingen din. Heier på deg.

Skrevet
2 minutter siden, XbellaX skrev:

Du er mer normal enn du aner :-) 

Når du blir tryggere håper jeg du skaffer deg et nick slik at det blir mulig å følge utviklingen din. Heier på deg.

Det skal jeg, takk !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...